![]() |
wat bedoelt google adsense nou met dit dan
Citaat:
wat bedoelen ze hiermee dan, moet ik dat aankruisen om het geld te krijgen? ik he niks gedaan en bij Rapporten staat hoeveel ik elke dag verdient. ik wil bij 100 dollar naar me laten sturen. wat bedoelen ze hiermee? |
Het is een soort spaaroptie, normaal betalen ze elke periode uit, maar als jij dat aanvinkt dan niet, dan spaar je het zeg maar, als je dan weer uitzet krijg je het gespaarde bedrag bij de volgende betalingsronde
|
En iedere maand is er een betalingsronde :)
|
oo bedankt en ik heb op me voorpagina gezet: klik please op de banners, denken jullie dat ze me website zeker gaan controleren?
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar hoezo controleren? op wat? |
Citaat:
|
Citaat:
Je kunt (ik geloof) maar 5 banners op 1 pagina. En per IP ged maar 1 klik :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee ik bedoel. controleren ze of ik een tekst op mijn website heb zoald: klik aub op de google banners blabla
|
Citaat:
|
en wat doen ze dan? geven ze eerst een waarschuwing of verwijderen ze jou uit hun lijst?
|
Ligt aan wat je hebt uitgevreten..
Maar in meestal is het zo dat ze die website blokkeren voor banners (je krijgt dan goede doel banners te zien, levert niks op). En je krijgt een email dat dit niet volgens de policy is... Ze maken vast wel een aantekening over je gedrag, het lijkt mij niet zo dat je onbeperkt kan klooien met Adsense. Maar in princiepe eerst een waarschuwing.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:44. |