![]() |
Wat is dit? Soa?
ik heb een probleem. Ik heb een vriendin en ik ging er
dit weekend slapen en we hadden seks. Zowel oraal als handwerk. Het was vrij hevig dus hier kan het ook aan liggen. Ik kreeg pijn, nee, eerder overgevoeligheid. En de dag nadien jeukte het erg en nu heb ik aan de twee kanten van mijn clitoris een klein blaasje. Niet opgezwollen, een soort blaar eerder, maar ze is niet open te prikken (ga ik ook NIET trachten te doen..). Plassen doet niet pijn. Maar het schuurt soms wel erg en gewoon wandelen is ook heel irriterend. Wat zou dit kunnen zijn? |
Zou een soa kunnen zijn, maar ik denk dat niemand je hier daar zo antwoord op kan geven.
Daarvoor zal je naar de huisarts of GGD moeten gaan. |
Zijn ze ook over jou bezig op Seksualiteit :confused:
Zoals ik daar al zei: herpes misschien? Best even langs de dokter... |
Citaat:
schuurplekken zijn zeer goed mogelijk idd |
Citaat:
even de dokter naar laten kijken, en geloof me die ziet wel gekkere dingen :) |
Citaat:
|
Van soa.nl gekopieerd:
De 'koortslip' (herpes labialis) wordt veroorzaakt door een ander type herpesvirus. Via orale seks kan het 'koortslipvirus' worden overgedragen op de geslachtsdelen en daar herpes genitalis veroorzaken. Andersom kan je op deze manier ook herpes genitalis overdragen op de mond. |
hmmmm dacht ooit van een docent op de VU iets anders gehoort te hebben (biomedische wetenschappen) but could be wrong
|
geloof me, ik ken praktijkvoorbeelden... Het is alleen een verwarrend verhaal, omdat er vaak van 2 soorten herpes wordt gesproken.. De ene keer bedoelt men dan herpes 1 en herpes 2 en de andere keer bedoeld men labialis en genitalis.. Dus vandaar regelmatig verwarring...
|
Citaat:
Bij verminderde weerstand kan er een koortslip ontstaan. In een enkel geval kan HSV-1 ook herpes genitalis veroorzaken. Vaak gebeurt dat via orale seks, waarbij met de mond de geslachtsdelen worden aangeraakt (pijpen of beffen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |