![]() |
Etos volume mascara
Die volumemascara van Etos merk, had bij het tv-programma Kassa de prijs voor de beste mascara gekregen. Dit is ook de reden waarom ik die mascara heb gekocht.
Hij valt me alleen een beetje tegen. Vind hem erg klonteren bij het opbrengen en als ik het borsteltje uit het 'flesje' haal zit er ook meteen veel te veel mascara aan. Heeft iemand anders misschien dezelfde problemen met deze mascara of ligt het misschien aan mij? |
Ik vind hem super
|
Hmm ik heb m sinds n paar dagen en opzich doet ie t goed, geen geklonter enzo maar heel veel verschil met mn andere mascara zie ik niet.
Zo veel meer volume krijgen mn wimpers er niet van eigenlijk :( |
ik heb allerlij mascara's die ik een voor een op doe. maar die van de etos gebruik ik niet, een vriendin van mij wel en die vind hem geweldig, we hebben zelf namelijk geen etos in de stad en als ze dan in enschede is, koopt ze er meteen 2 of 3 :D
|
Probeer je mascarakwastje eens te draaien op het moment dat je hem uit het potje haalt.
|
Oooh, vandaar hingen er zelf gemaakte posters aan de detectiepoortjes bij de Etos met 'De beste volume mascara is er weer'.. Door die baggerleus heb ik em principieel niet gekocht.. Maareh, hij is dus volgens jullie ook beter dan de mijn huidige maybelline volume boost mascara?
|
bedoelen jullie die met aan de ene kant wit.. en aan de andere kant zwart...
die heb ik en dat vind ik echt zo'n ROT mascara... werkt echt van geen ene meter... of hebben jullie het over een ander..??? dan hou ik wijselijk mijn mond :eek: |
Citaat:
Oh, en edit: ik wil 'm al sinds Kassa een keer kopen, maar hier is hij telkens weer op. (n) Nou heb ik laatst bij de Aldi (jaja) een mascara gekocht voor een lousy E1,50 en die is echt super fijn! de wonderen zijn de wereld nog niet uit.. ;) |
okey.. sorry..
maar kunnen jullie dan even uitleggen welke deze dan is.. Hoe die heet en hoe die eruitziet?? thx!! |
ik heb die waterproof volume..of de waterproof en extra krul
nou ja ze zijn allemaal fijn, alle etos-mascara's. (y) én niet op dieren getest.:p (y) |
ik vind em wel fijn (y)
|
ik zweer echt bij max factor 2000 calories. de meest fantastische mascara ter wereld :o
|
Citaat:
ojah ik heb ook etos volume mascara, en vind m ook fijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat kost die super volume mascara van Etos dan precies? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb Volume 2000 mascara, ofzo, en die is super:cool:.
|
Citaat:
En bij de Kassa-test kwamen de Lancome- en L'Orealmascara minder goed uit de test dan de Etosmascara. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Etos extra waterproof........prima voor een paar uur, wordt wel snel brokkelig enzo.
|
ik heb m al kei lang en ik vind m prima.. maar ze hebbe nu ook dubbel effect ofzoiets.. die is ook goed (y) ;)
|
Citaat:
|
Ik vond hem ook VIES tegenvallen...
Precies wat je zegt; teveel op het kwastje, klonterig etc. MAAR; je kunt de mascara iets aantrekkelijker op je ogen aanbrengen door een ander kwastje te gebruiken. Al bij al; ga ik nog steeds voor bourjois, maar dan gewoon de elegante, lange smalle zwarte met gouden dop. Die is pas super! ;) |
Ik heb mascara van de hema.. die is ook wel fijn.. vooral met de krultang=)
|
Ik heb die van L'Oreal en dan de curly versie. Dat is met een gebogen borsteltje, ik vind die zelf erg fijn, maar heb het idee dat ie snel op is. :confused:
|
Ik heb normaal altijd die van Bourjois (wit / zwart), maar ik dacht, laat ik eens een andere proberen.. nu heb ik weer een van Bourjois (naam ff vergeten) en hij beviel me wel, totdat ik gisteravond m'n make-up eraf ging halen.. wat prikte dat zeg! :eek: (n)
Etos mascara weet ik niet, geen ervaring mee. |
ik heb er ook geen ervaring mee. heb nu die roze verpakking met die groene dop en dan de blackest black versie, maar die vind ik echt niet fijn, geen fijn borsteltje en hij plakt.
|
Citaat:
En ik heb die roze met groene van Maybelline. Ik vind hem ideaal! |
Ik gebruik al 2 jaar die va de etos, en die bevalt me nog altijd prima. Hij is lekker goedkoop en bij mij klontert hij nauwelijks. Het helpt ook wel om de mascara op te brengen met een lichte zig-zag-beweging.
Vorige week die met dat witte geprobeerd en die doet t ook prima. |
Ik vind m niet fijn, ik houd het wel bij Lancôme (Y)
|
Misschien ga ik deze wel eens proberen. Bij mij lijken namelijk altijd de dopjes te breken van de mascara, dus dan beginnen ze te lekken. Ik smijt ermee ofzo, dus ik ga maar eens een goedkope aanschaffen. (y) (Die dan ook nog goed is :).)
|
die had ik vroeger wel eens
vond em niet bijzonder goed heb nu manhatten max volume ofzo die vind ik wel aardig |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind hem te nat
|
Ik wil hem al kopen sinds de uitzending van Kassa, maar deze gedachte hadden meer mensen, want hij is al een hele tijd helemaal uitverkocht hier in de omgeving :|
|
Citaat:
Ik ben al zeker in 3 verschillende filialen gaan vragen, maar overal istie gewoon op??? ... :D ...Frustrerend!!! |
Omdat ik nieuwe mascara nodig had heb ik hem maar gekocht.. Maar ik heb hem nog niet uitgeprobeert :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nadeel: het opbrengen is een hels karwei (vind ik althans), er blijft namelijk steeds teveel mascara aan het borsteltje hangen en je wimpers plakken snel aan elkaar tijdens het opbrengen. Dat is mijn mening, maar aan jou de keus natuurlijk :) |
Citaat:
|
Ik vind hem fijn :) Alleen ben ik echt heel slecht in het opbrengen van mascara dus als iemand nou een goede tip heeft waarbij het én snel gaat en ik niet daarna met oog-verwijderaar en een wattip aan de gang ben op mijn ooglid...
|
Ik heb hem ook gekocht omdat hij zo goed uit die test kwam, maar ik heb precies hetzelfde probleem!
Hij klontert, plakt en borstelt helemaal niet fijn. Nu ligt hij al bijna een half jaar ergens in m'n rommella. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik had eerst een ander huismerk mascara, maar van deze mascara vielen mijn wimpers erg uit. Nu gebruik ik die van de Etos en heb ik er geen last meer van. Ik vind hem wel fijn.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14. |