![]() |
iedereen grote variatie in standjes??
heyla ierdereen,
Ik heb een vraagje, als je het hier zo leest krijg je de indruk dat iedereen kenner is, in al de mogelijke standjes. Ik en mn vriend hebben eigenlijk niet zoveel variatie hoor :bloos: we doen natuurlijk wel hij boven, ik boven en lepeltjes. Maar verder zijn we nog niet gekomen. Na hoe lang gingen jullie verder met nog andere standjes?? En doet ook iedereen de andere standjes zoals doggy enzo? of zijn er nog die het gewoon bij basis houden? Thnx alvast |
We hebben wel vaker andere standjes gedaan, maar wij hebben ook zo onze favorieten hoor. En daar blijft het dan meestal toch bij.
|
Citaat:
|
We hebben een hoop dingen uitgeprobeerd... je hoeft geen standjes te kénnen om ze uit te proberen, je weet zelf toch wel welke kanten je ledematen ongeveer op kunnen buigen?
Maargoed, meestal houden we 't bij onze favorieten, inderdaad. |
Proberen proberen proberen, soms wil het even niet zoals jij het wil dan probeer je het later nog een keer, sommigen vallen na de eerste poging meteen af, sommigen zijn er om te onthouden, en de favorieten zitten er ook tussen. Die komen elke keer wel weer terug (of iig aantal ervan).
|
Citaat:
|
Wij doen nooit zoveel verschillende standjes, bij ons blijft het wel bij missionaris, doggy en schildpadje. Het duurde niet echt lang voordat we verder zijn gaan proberen.
|
Citaat:
|
verschillende standjes is wel leuk enzo, maar de makkelijkste zijn toch het leukst...
|
Ik schrik er nog steeds van als ik een nieuw standje ontdek.
Echt van AAH! Dat ik daar nooit aan gedacht had. |
Veel standjes is okay, dan is 't ook langer vol te houden. Maar het moeten inderdaad niet al te moeilijke standjes worden, das zo vermoeiend haha, nee, bij 7 of 8 verschillende standjes laat ik 't meestal...
|
ligt aan de stemming en tijd. Als we niet veel tijd hebben blijft het soms bij 1 of 2 standjes. Hebben we meer tijd komen er meer aan te pas en proberen we wel eens wat geks wat toevallig uitkomt ofzo!
|
We voegen langzaamaan steeds meer toe aan ons repetoire :D
|
Citaat:
|
Afwisseling is goed, houdt het leuk en is lekker. Zelf standjes uitvogelen is ook leuk, maar je valt uiteindelijk toch wel terug in het standje wat je beide erg lekker vind.
|
Citaat:
en we zijn nog lang niet uit-verzonnen:P.. |
Citaat:
|
je probeert wat, en sommige zijn voor herhaling vatbaar en andere niet :p
|
we hebben 3 standjes die we eigenlijk altijd wel doen en die gewoon het lekkerst blijven. Daarnaast variëren we wel wat met andere standjes ja, is ook leuk om te doen, maar voor mij persoonlijk (en gelukkig voor mijn vriend meestal ook) zijn veel standjes voor even wel grappig, maar doen qua gevoel niet zoveel voor ons, of zijn moeilijk lang vol te houden.
Wij gingen vrij snel al experimenteren met andere standjes. Na hoe lang weet ik eigenlijk niet. Maar het is nou ook weer niet zo dat we elke keer weer tig nieuwe uitprobeerde/uitproberen hoor. Soms blijf je weken/maandenlang bij hetzelfde repetoire, en soms zijn er weken waarin je tig nieuwe dingen uitprobeert. En als je altijd steeds hetzelfde doet, of weinig variatie erin hebt....big deal. zolang je het maar lekker vindt en het werkt, toch? het gaat er niet om hoeveel verschillende standjes je achter elkaar kan doen, maar dat de seks bevredigend genoeg is. Alleen door soms te variëren kom je er soms weleens achter dat bepaalde standjes lekkerder zijn dan degene die je al in je repetoire had. |
Citaat:
|
als een vrouw tijdens het 'hem-bovenop' met der benen speelt (in de lucht tegen elkaar, , voeten tegen zijn borst, optrekken, 1 been naar de zijkant - over de ander waardoor je op je zij komt te liggen etc etc,) dan varieer je al een heleboel.
'Vrouw-bovenop' kan je ook veel varieren. Probeer es heel rustig een rondje te maken bijvoorbeeld. :D |
elk standje is wel eens de moeite waard te proberen ...
ma wie vindt die eigenlijk uit? missionarissen en schilpadden en hondjes ??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op zn brabants !
|
Citaat:
:rolleyes: dus... ;) |
ehm, in the heat of the moment willen er wel eens nieuwe standjes uitgevonden worden. Maar volgens mij strekt mijn portefolio ook niet verder dan 7 hooguit 10 :D
|
Hey La Bladira,
don't worry mijn vriend en ik begonnen ook met de 'basis'-standjes. Tot hij voor de grap iets zei, en ik er hem gewoon aan hield. En ik gewoon tijdens een vrijpartij veranderde van positie. Hij vertelde me daarna aangenaam verrast geweest te zijn.(y) Je moet het gewoon op het moment laten gebeuren. Zien in welke positie jij je het makkelijkste voelt... en natuurlijk ook je partner. |
als je ondertussen thee moet zetten en je wil er toch in blijven zitten dan ben je verplicht eens iets anders te proberen, dus het is altijd uit pure noodzaak :rolleyes:
|
De standjes die we uit de boekjes haalden bleken helemaal niet leuk, maar alles waar we zelf gaandeweg opkwamen bleek heerlijk. En vaak waren dat de eerder naar de prullebak verwezen standjes uit de boekjes, die we verzonnen met een kleine variatie die wel bij de bouw van onze lichamen en stijl van vrijen paste.
|
Ik hou er niet zo van om in één of andere onmogelijke houding geneukt te worden. De ideetjes die je krijgt als je bezig bent zijn vaak het lekkerst. Kleine variaties in de basisstandjes. Niet te moeilijk, maar wel lekker!
|
Idd het gaat vanzelf. Ik weet nog wel toen ik net begon met seks dat ik mn benen optrok en op een bepaalde manier mn bekken kantelde waardoor het een stuk lekkerder voelde, steeds meer dingen ontdek je dan.
|
Ik had af en toe wel tips nodig :o
Maar nu gaat het vanzelf! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:28. |