![]() |
vraag technieken
Stel:
Je vind iemand echt helemaal te gek. Je wilt er een relatie mee. Hoe vraag je hem of haar dan of hij/zij ook wil? |
Niet vragen! Zoiets moet groeien..
Ik zou gewoon eerst allemaal leuke dingen gaan doen enzo.. En dan wordt het misschien vanzelf wel iets... Vragen deed ik op de bassischool: "Wil je verkering?" :D |
Terwijl je die persoon helemaal niet kent verder? Beetje vreemd.... :s
|
dat komt wel gewoon denk ik, stel er is gezoend en je zegt: 'wat heb ik toch een lief vriendje, en die persoon kijkt je ziels gelukkig aan. Dan weet je wel hoe het ervoor staat.
Maar vragen kan ook: hebben we nu iets? wil je mij vriend zijn? etc. |
Citaat:
|
'Wil je een relatie'
|
meestal hoeft het niet gevraagd te worden, is dat wel het geval is er iets niet helemaal goed. Achja, dan wil ik het nog weleens recht voor zn poten gooien, alleen dat zijn dus meestal gevallen waarbij het niet verder gaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb echt nog nooit gevraagd of iemand mijn vriend wil zijn of dat die een relatie met me wil.
Je voelt toch of het iets is? Na een maand ofzo weet je echt wel of het aan is of niet! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ontopic: Zoiets moet groeien, zoen nu eerst maar een aantal keren met hem, en dan kun je alsnog heel subtiel gaan praten over een realties. Weet je meteen ook zijn standpunt tav een "relatie". |
Citaat:
En ja, dat heb ik echt gedaan toen ik 10 jaar was... :bloos: Gelukkig zei ze ja. :P Edit en ontopic: Zoals iedereen al zegt, gewoon laten komen... Meestal voel je dat wel aan en gaat het vanzelf als het klikt van twee kanten. :) |
Hoezo 'je wilt er een relatie mee'?
Het bevreemdt me keer op keer, men zegt echt zó vaak 'ik heb ER wat mee', of 'ik heb ER al mee gezoend', echt verschrikkelijk. Zojuist vroeg ik me tijdens het zetten van koffie af of die mensen een opblaaspop zouden bedoelen, grijnzend. Maar het is de harde werkelijkheid. |
Citaat:
Ik werk als overblijfjuf op een basisschool, en daar ging laatst in groep 3 zo'n briefje rond. Zo schattig! |
Citaat:
|
Ik doe zo veel mogelijk moeite om niet te laten merken dat ik diegene leuk vind en geef ondertussen hints die niemand begrijpt. Werkt perfect, ik heb er nog niemand mee weten te strikken (y)
|
Citaat:
|
Waarom gaat iedereen er hier al van uit dat je elkaar al wel vet goed kent ensow? ik bedoel als je iemand helemaal geweldig vind, maar je kent die persoon niet (goed), kan je toch moeilijk meteen 'leuke dingen doen' of 'zoenen' ofsow..?
Just my thoughts. en OT: Ik vraag het altijd om 13:37, werkt perfect. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wil je verkering met mij
:D |
Citaat:
Relatie? Vragen of hij/zij ook wil? Volgens mij ben jij te jong om dat uberhaupt een relatie te noemen.. Ga eens een keer samen wat doen (bioscoop, zwemmen of whatever), meestal merk je vanzelf wel of diegene je leuk vindt. Zelfs toen ik 11/12 jaar oud was vroeg ik niet meer "wil je mijn vriendinnetje zijn?", dat merk je meestal wel aan iemand hoor. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02. |