![]() |
Fantasiewereld
verweg, heel verweg,
achtergebleven voor het leven, om samen het leven te bevechten, om ervan te genieten, en het te haten. Deze wereld kan niet kapot, Het is er niet, maar toch wel, Nergens een mens die ons ziet, Maar alleen zijn we niet. Wij leven in onze wereld, met elkaar in de wereld, vol fantasie en leven, maar ook haat en onrust. er zitten twee kanten aan, goed en slecht, mooi en lelijk, toch blijven we het geloven, want dit is te mooi, om het te missen. -- Phoe, ik ben er blij mee. En jullie? :) |
verweg, heel verweg,
achtergebleven voor het leven, om samen het leven te bevechten, vond ik erg leuk, daarna vond ik het wat minder worden. Misschien ligt er teveel nadruk op alle tegenstellingen die je erin verwerkt hebt? Het is soms haast letterlijk beschreven, dat vind ik niet passen bij een fantasiewereld :o Sommige stukjes lopen ook weer minder, maar andere vind ik dan weer leuk: Wij leven in onze wereld, met elkaar in de wereld, vol fantasie en leven, |
ik snap denk ik wat je bedoelt, misshcien had het iets dromeriger moeten zijn voor een fantasiewereld..
|
Ik vind hem leuk:)
Verweg, moet dat niet los worden geschreven? En moet het ook niet zijn: Deze wereld kan niet kapot Hij is er niet... Wereld is toch niet onzijdig (ik weet niet zeker of het mannelijk of vrouwelijk is, dus misschien zit ik hier grote onzin te verkopen, hiervoor alvast mijn excuses) Maar verder vind ik hem goed(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16. |