![]() |
Blacklist
http://members.home.nl/childrendontt...mages/logo.gif
Tijd voor wat schaamteloze zelfpropaganda. ;) Aangezien jullie misschien de banner in mijn undersign van Blacklist als eens opgevallen is, maak ik toch maar eens een topic voor de band waarin ik 'zing'. Vorige week zaterdag hebben we onze demo losgelaten en er zijn naast een heel nummer ook 2 previews van nummers te downloaden op onze site. www.blacklistmetal.tk http://members.home.nl/childrendontt...mages/demo.gif Geinteresseerden kunnen de demo voor 5 euro (inclusief verzending) via de site bestellen of op shows voor 3 euro kopen. |
ik kan geen mp3's vinden op die kaksite van je
|
Citaat:
|
de namen van die links zijn goddamn knullig en onorigineel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja, 't klinkt minder gay dan ik had verwacht, maar 't doet me nog steeds wel continu aan the village people denken.
|
Citaat:
Moeilijk toegeven dat je t eigenlijk best leuk vind he? ;) |
Ik zou je toch nog even willen adviseren om bij elke link wel op één of andere manier duidelijk te maken wat zich er achter bevind.
|
-> Geklooi in de garage
|
Citaat:
ik zeg dat ik het wel aardig vind, wat zeur je ? |
Citaat:
|
omg Jan wat een takkeherrie:D Die solo doet me echt aan jaren 80 lang harige ventjes denken met te strakke broeken aan haha maar voor het genre is t volgens mij wel erg strak voior een beginnende band
|
Citaat:
|
o ja wel een mooie site ook(y0
|
Ik vind dit eigelijk best wel heel heftig (y)
|
Klinkt vet! (y)
|
Is dat jouw stem Jan ? ManOwaR kan er nog een puntje aan zuigen (y)
|
Citaat:
wahahahah :D infaustus <3 |
gaat best wel de metalcore/lamb of god kant op
en ik bespeur een wat death metal riffjes old school thrash is het niet best strak gespeeld en leuk gestructureerd hoor (y) rock on \m/ |
Klinkt zeker niet slecht Jantje, kom wel kieken als jullie in de buurt zijn (Y)
|
ik hoor een van die previews zelfs een beetje oude Paradise Lost in de solo terug :D (y) goedgekeurd dus.
|
Klinkt goed, goed strak en redelijk afwisselend. Minpuntje is dat de drums hier nogal overheersen en de zang is daarentegen relatief zacht is.
|
Klinkt best goed (y)
|
Niet verkeerd Jan. (y)
|
Hmm iets te duister voor mij.. Ik vraag me ook altijd af hoe mensen het volhouden om zo te zingen voor meer dan een halve minuut... Maargoed, qua "bouw" wel okee
|
Citaat:
|
Het enige wat ik kan waarderen zijn de goede guitars, maar verder...
|
Metal :(
|
Citaat:
|
Suf, niet catchy, leuk geprobeerd.
Houd ermee op. |
ik dig 't.
|
klinkt best goed (y)
|
Citaat:
|
wat is dat voor een bijelkaar geraapt logo?
|
ohja en zet in godsnaam gewoon alle nrs online het is een demo
|
Citaat:
|
Geklungel in de garage.
|
aldus de 3-akkoorden ros-meister ;)
|
Klinkt wel strak (Y), alleen de zang mag wel wat meer naar voren.
\m/ |
Citaat:
Maar waar is dit opgenomen, klnkt goed! Wij willen ook over een aantal maanden opnemen dus... |
Damn.... :eek:
Nu weet ik weer waarom ik van Jamie Cullum en Moby houd.... Tering jantje dat is voor mij takkeherrie, kan er dus geen fatsoenlijk oordeel over geven... De site daarentegen zuigt... :rolleyes: Het is iets te 'creabea', je moet gewoon alles afgaan om te kijken wat er achter zit... :o |
Zoals beloofd luister ik 'm nu:
eeeeeeh, klinkt goed..volgende keer de zang wat harder zetten :) (y) |
|
Klinkt zeker vet voor een demo.
En 78 / 100 is zeker netjes (y) |
Jammer dat Metalfan een beetje een muiksite is geworden vergeleken met een paar jaar terug. Wij hebben lekker meer hits per maand van alleen de mainpage; Metalfan heeft er meer maar die tellen het forum mee (n)
|
Interesse in een optreden samen met Depredation? Mail/PM me dan even (y)
|
Citaat:
|
Klinkt niet slecht, Jan !
Oh en ik luister morgen. |
Zeker niet slecht, alleen 'buried' is toch echt met één 'r'.
Ik vind de vocals iets te weinig op de voorgrond, dus die mogen wel wat harder. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:13. |