![]() |
Wat eten jullie met pasen?
Wij 1e paasdag:
ontbijtje met paasbrood, eitje etc S'avonds voglens mij pastaschotel met lams vlees. 2e paasdag: paasontbijtje met paasbrood, eitje, etc S'avonds een buffet. (oma is jarig) :) |
chocolade natuurlijk
rechtstreeks van rome |
Niets bijzonders. Gelovige onzin :|
|
Ik geloof dat het de bedoeling is dat ik ga gourmetten bij de ouders van mijn vriendin... gourmetten is echt een favoriete bezigheid daar :o
(Maar dat is volgens mij ook meer georganiseerd voor de gezelligheid en de wijn, dan omdat het Pasen is. :D) |
Niks bijzonders. Enige wat je hier merkt (qua eten) is dat er paaseitjes en matzes zijn.
|
Citaat:
ontopic sochtends zo'n ontbijt met alles erop en eraan, savonds gourmetten denk ik :o |
Citaat:
|
1e paasdag
brunch met matzes en paasstol 's avonds gourmetten 2e paasdag ws weer matzes en 's avonds net iets luxer morgen op goede vrijdag eten wij trouwens geen vlees hier thuis. |
In ieder geval 1e pasen paasonbijt van de kerk, ontbijten met een berg andere mensen. Voor de rest weet ik het nog niet, behalve dat we van die cakejes van de aldi hadden voor met de pasen :D
|
ei
|
Eerste paasdag eten we gewoon. Tweede paasdag ga ik uit eten. :)
|
Eerste paasdag gaan we gourmetten, 2e paasdag eten we de restjes daarvan :p
|
gourmetten
|
wat dse mensen van de organisatie van Paaspop/Live XS ons voorschotelen.
|
Citaat:
|
geen idee eigenlijk, 1e paasdag moet ik werken, dus dat wordt afwachten wat ik krijg...
2e paasdag gewoon brunchen bij mn ouders thuis. |
ciabatta broodjes natuurlijk
|
Weet ik veel, zal weinig bijzonders zijn. Hoeft voor mij ook niet. Alleen 2e Paasdag gaan we gourmetten. :)
|
Een iets luxer ontbijt, verder doe ik er niet echt aan. O ja, en ik heb een grote chocolade paashaas van mijn moeder gekregen, maar die mag ik pas opeten als het Pasen is, en hij roept nu al de hele tijd "eeeeeeeeeeeeat me" vanuit het kastje :( :mad:
|
1e Paasdag: dan gaan we als avondeten iets bij de Chinees halen.
2e Paasdag: dan gaan we gourmetten. We doen met Pasen niets bijzonders met ontbijt. |
Niets bijzonders denk ik. Ik lust geen ei en ik geloof niet dat mijn moeder verder iets speciaal in huis haalt. Waarschijnlijk wel Matzes trouwens :)
|
Ik ben op dieet, dus het wordt (zoals elke dag) wat groente en fruit :)
|
weet ik nog niet. ik zie wel wat ik dan nog in huis heb en waar ik dan trek in heb
|
niks bijzonders, we eten elke zondagochtend al een eitje :)
|
Zondag paasbrunch=lekkere broodjes en lekker beleg. :p
Maandag nog een keer lekkere broodmaaltijd met familie, maar dan doe ik niet mee. :) |
Ontbijt: boterham met kaas en een boterham met hagelslag (denk ik...)
Avond eten: Wat ze me op het werk voorschotelen, zal wel macaroni of nasi worden... |
Zondagochtend een uitgebreid paasontbijt (lekkere broodjes, eitje, matzes etc.), maar verder niets bijzonders.
|
niet echt iets apart, 2de paasdag eten we bij oma, chinees <3
|
Gewoon lekker ontbijtje, maare wtf is er zo bijzonder aan pasen mg :s ..
|
niets speciaal
|
zie 'wat eten we vandaag'-topic.
We eten niets bijzonders, btw. |
vandaag niets bijzonders, boontjes, sla, pasta en vega-frikadel pan
morgen turks brood met pittig gekruid gehakt en komkommer en nog wat dingetjes :) |
paaseieren natuurlijk de hele dag lang, mjam :P
en 's avonds gourmetten |
Vanmiddag met z'n allen ontbeten/gebruncht/geluncht met wat luxere dingen dan normaal, zoals bolletjes, ei (natuurlijk) en verse jus en aardbeien.
Vanavond steengrillen. |
Net met mijn familie chique brunch gehad. Was wel leuk opzich, en ook lekker. :)
Broodjes, eitjes, paasbrood, verse jus enzo. Twee (warme) "gerechten" die ik niet kende en zelfs weer vergeten ben ken maar die wel onwijs lekker waren. Ben niet zo op warm in de ochtend of middag, maar hier wilde ik wel een uitzondering maken. :P Als afsluiter een cheesecake... Ik kende het niet :s Heeft iemand er wel eens van gehoord of gegeten?. Vanavond ga ik Indisch koken en hopenlijk de smaakpupillen van mijn gasten verwennen. :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
S'morgens een paasontbijtje, met gebakken eitjes, verse broodjes, sauzijzenbroodjes en warme croissants.
S'avonds heb ik stukjes biefstuk met pepersaus en friet:cool: paasei als tussendoortje:p |
Ontbijt met broodjes en ei, maar das standaard elk weekend.
Paaseitjes Pizza |
de paashaas
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |