![]() |
cios
Hoi
Ik heb volgende week woensdag test voor cios. Komen allerlei sporten aan bod zoals voetballen zwemmen basketballen turnen enz. Zijn er hier nog meer mensen die een sporttest moeten doen voor hun opleiding?? of mensen die al een opleiding van sporten doen?? |
ja, nee en ja
|
wel voetbal en basketbal...
beetje kracht balans lenigheid turnen |
Ik zit op het CIOS , Als je iet wilt weten over de test pm me maar.
|
Ik zit nu al bijna 3 jaar op de ALO. Daar heb ik dus ook een test voor moeten doen. In die test kwamen de volgende onderdelen aan bod
* turnen--- ringzwaaien, radslag, handstand, borstwaarts om en buikdraai * atletiek--kogelstoten, hoogspringen, loopsprongen * spel--hockey, basketbal en softbal * dansen-- dansje in studeren * zwemmen--borstcrawl, rugcrawl, schoolslag, enkelvoudige- en samengestelde rugslag, onder water zwemmen en wrikken * judo-- judorol voorover en -achterover, vallen+afslaan en houdgrepen |
alo a'dam/zwolle?
|
Citaat:
|
Ik heb een sporttest gehad voor ROC Sport en Bewegen, dat ging als volgt:
Dansen -> Jazzdans Spel -> Basketbal en vollybal Shuttlerun Hindernisbaan -> 8 op brug, in een touw springen en door zwaaien, Rekstok er omheen draaien, Slalom, buikschuif, arrebier. "Intakegesprek" -> Je loopt stage, en je leraar is 15 minuten te laat, de directeur belt: jij moet de klas amuseren zonder enkele benodigtheden. wat doe je? en dan moet je dat met een groep mensen doen in een kleedkamer. Leiding geven -> Jij moet met een groepje een opdracht doen, jij bent de leiding gevende. Ik heb 5 april CIOS intake in eindhoven, en daarna zeggen ze wanneer de sporttest komt. Mijn eerste keus is toch wel de CIOS, ROC staat slecht aangeschreven. |
Naar welke CIOS ga je? Een vriend van me heeft er ook test voor...vandaag :p
|
Euhm fysieke keuring.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zit in de derde van het cios en doe buitensport. nog een jaartje en dan eindelijk klaar.
|
in Arnhem is er ook 1
|
Citaat:
|
Ik heb net een brief gekregen van Cios Eindhoven, ik heb op de 18de van april de sporttest.. :)
|
ik moet voor de politie ookeen sporttest doen, maar ik denk dat die makkelijker is dan die van het cios.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44. |