![]() |
Wat wil je op dit moment het liefste #17
|
Slapen, maar van de andere kant is 't veel te gezellig op msn :)
|
Er zijn wel mensen op msn online, maar ik praat met niemand op het moment. Dus.. het liefst zou ik graag iemand hebben om mee te kletsen :)
|
Van mijn hoofdpijn af.
Heel veel geld :p (ja, sorry, maar het is zo) En ik denk dat ik dadelijk maar eens een leuke film ga kijken... :) |
Slapen.... :rolleyes:
|
Hmmmmmmm... de stad in :D
|
M'n leven op de rails krijgen
Ophouden zo fucking raar negatief te denken. Maar vooral dat niet te uiten als ik ergens toch wel weet dat het nergens voor nodig is. En, een fucking goed concert En dat dat huisarrest snel is afgelopen, en dat ik een nieuwe start kan maken. Maar dan moet ik eerst veranderen natuurlijk dus samengevat, veranderen. |
buiten zijn :)
|
Vliegen,
|
iets te doen hebben...
|
Dat de zon nu heel hard gaat schijnen.
|
Het aan m'n moeder vertellen.
|
Zwemmen, bios, dansen, knolhobbelen.. iig wat te doen hebben, en dat ik snel uitslag krijg van m'n testen:).
|
Met mijn moeder gezzelig over de dijk lopen :( ze denkt dat ik haar kwijt wil :( :( :( HOE KAN IK HAAR DUIDELIJK MAKEN DAT IK DAT JUUIIISST NIET WIL?!?!? :confused: praten, geven, zeggen dat ik van haar houd helpt allemaal niet meer :( ze vindt me een irritant, egoistisch shitkind :( :'( :'(
tering zzooi (owja en dat ik NU van mijn FUCKING verkoudheid AFBEN!! :evil: ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat m'n moeder ophoudt met zeiken, zeuren en kankeren op m'n vader. "Ja, je doet zo chagrijnig". Ja, mam, vind je het gek? :rolleyes:
Maar nog liever, nóg liever dat ik niet meer de enige ben uit m'n vriendengroep die vrijgezel is. |
dat me hoofd leeg is
dat ik nergens meer aan denk dat ik niet meer voel dat ik geen slaappillen hoef dat ik kan slapen als ik wil dat ik niet pieker haar haar niet haar wel haar vasthouden haar gelukkig maken dat zij me gelukkig maakt dat ik haar niet meer mis dat ik goed genoeg voor der ben dat ik niet zo suicidaal denk dat ik positief ga denken dat ik het lef had er een einde aan te maken dat ik kon gaan slapen en nooit meer wakker worden dat ik naast haar wakker kon worden als het al moet dat ik school kon gaan halen dat ik eens iets goed zou doen dat ik de tijd terug kon zetten dat ik haar hoofd kon zien haar kon kussen haar gelukkig kon maken me vrienden gelukkig kon maken dat andere meisje gelukkig kon maken dat hij weer leeft dat hij weer beter is dat die auto doorgereden was dat ik het zaterdag wel had gedaan dat ik van dat stomme gevoel dat ik haar wil afben dat ik verder kan gaan zonder haar dat me hart eindelijk eens naar me kop luistert dat ik niet zo fucking gek aan het worden was dat ik iemand kon knuffelen waar het goed bij voelt me helemaal lamzuipen ook al helpt het maar even dat zij gelukkig word dat haar problemen weg zijn dat ik haar problemen kan krijgen dat ik haar mocht helpen IK WIL VERDOMME GELUKKIG ZIJN WAAROM HEB JE DAT NOU GEDAAN WAAROM HEB JE ME GEEN REDEN GEGEVEN WAAROM BEN IK ALLEEN GOED ALS HET KUT MET JE GAAT IK WIL LIEFDE IK WIL NIET LEVEN |
Opgeven :(
|
Dat al m'n vrienden en m'n vriendin me met rust laten, er is niks meer te redden :)
|
Citaat:
|
Niet meer verkouden zijn, de toetsweek achter de rug en dan heeeeeel hard stuiteren :D :D :cool:
Oja.. en HEM ff vasthouden.. maar das niet alleen dit moment, das eik altijd :p |
Lekker slapen met mijn lief, lekker kroelen
|
alleen zijn.
of bij hem zijn. slapen. niks doen. gewoon liggen. alleen. of bij hem. |
Bij een goede vriendin zijn. Nee, niet 'zij'.
|
Haar uit me hoofd kunnen zetten en verder
Niet zo'n stomme achtbaan zijn die de ene keer dit voelt en de andere keer wat anders. Kut medicijnen |
Moest ik nu van die godverdomse F*CKING buikpijn af raken 't zou heeeeeeeeeeeeeeeeeel fijn zijn. :|
|
Me niet meer vervelen.
|
lichamelijke en geestelijke pijn weg. als ik het even heel zwaar mag zeggen.
|
kussen :o
|
Citaat:
|
Bij hem zijn, ik heb zo'n verliefd gevoel in me :)
|
dat de weegschaal 60 kg aangeeft
dat ik mn toetsen geleerd had dat ik van het snoep af kon blijven dat ik me aan mn afspraken houdt dat ik niet meer angstig ben voor die narcose lekker egoistisch.. ikikik :( dus: - Dat ze zich niet erger gekwetst wordt dan ze al is - Dat ze (iemand anders weer) hem de waarheid durft te zeggen |
Beetje wakker worden. :o
|
Citaat:
svp ;) |
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
^
:D ot: ik wil dat ze hier is of ik daar :bloos: ik voel me zo verliefd ik twijfel aan veel dingen maar dat moet niet, het is goed :) en ik krijg een heleboel geld, daar ben ik zooooo blij mee.. voor al mijn bijbaan-sollisitatieformulieren afgewezen (6x) en van 5 euro per maand zakgeld?, nee dat gaat niet echt lekker... ik heb net een klotemail binnengekregen van pa,dat doet erg veel pijn.. lul (n) ups & downs maar dankzij S. blijf ik t volhouden, voel me toch happy :) (L) .. ik wil een knuffelbeer. :| |
Citaat:
|
Dat het vanavond leuk wordt :bloos: :bloos: :bloos:
|
dat mijn hoofdpijn weg is
en dat die meetingfoto's online komen, want die wil ik wel zien :o |
Citaat:
|
ik wil gelukkig zijn..
en tevreden met mezelf zijn zoals ik ben |
dat hij ff wat van zich liet horen zodat ik me niet zo druk meer maakte, en dat ik me gewoon weer kan uiten over hoe ik me voel en het niet meer alleen kan opkroppen.
|
lekker bij hem liggen. :)
|
Hem weer zien :)
|
Bij haar zijn, allemaal leuke dingen met haar doen, haar zoenen, haar vriendje zijn...
Weten wie 'haar' is.. :s |
Citaat:
dat bindmiddel weer gelukkig is. Niet zo eng denken mensje!! --> ik wil graag dat me vrientie nu komt!!!! |
Niks meer hoeven.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51. |