![]() |
Ipod shuffle
Hoi, ik heb gisteren een Ipod shuffle gekocht.
Nu heb ik verschillende nummers geimporteerd naar mijn Ipod van zowel cd's als van muziek op pc. Nu het probleem is dat de shuffle wel de muziek die op de pc stond afspeelt, maar niet de nummers die op een orginele cd stonden! Nochtans zei Itunes na elke cd dat het succesvol verlopen was en dat ik de Ipod mocht loskopelen. Help? |
|
Heb je de nummers direct van een CD naar je Ipod gekopieerd dmv kopieren en plakken?
|
Citaat:
|
heb je ze ook aangevinkt?
|
Citaat:
Mss door de verschillende playlisten? |
mag ik mss vragen hoe de ipod shuffle bevalt? Ik wil nog steeds een nieuwe mp3 speler en twijfel tussen deze en een andere.
|
Geluidskwaliteit is goed (y)
Volume is (y) Bediening is redelijk goed buiten het schuifsysteel om hem aan of uit te zetten. 5 uur muziek tot nu toe en hij staat nog niet vol (heb nog 150 MB ofzo over van de 512) :eek: Herlaadbare batterijen (y) |
oehh das wel fijn:)
zit de accu er al bij? en ook zo'n koptelefoon om aan je nek te hangen? |
Citaat:
Er zit een koordje bij voor rond je nek en oortjes (y). Probleem is trouwens opgelost, heb de de Ipod "hersteld" (wissen en terug naar fabrieksinstellingen). En nu staat er daadwerkelijk 5 uur en 30 minuten muziek op :cool: (y) |
Citaat:
ik vraag maar door:p gebeurd dat opladen een beetje snel? |
apple.com
Citaat:
|
Citaat:
nja dan is het niets voor mij, ik wil er juist een hebben die mee kan op vakantie, en om er weer een aparte lichnet accu bij de kopen terwijl ik al batterijen heb gaat me wat ver. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |