![]() |
relatie
Lisanne,
Toen ik je hoorde praten, met hem, wist ik dat het voorgoed over was tussen ons. Vaak probeerde ik het te negeren als je dronken thuis kwam, en er vreemde mannen bij ons bleven slapen. Die enkele keren dat ze wat langer bleven of vaker kwamen waren het zwaarst. Je weet dat ik het met ze geprobeerd heb. Meerdere malen zelfs. Maar toch was dat niets voor mij. Onze relatie was een vrije, maar het voelde gewoon niet goed, en dat wist je ook. Wat ik niet kan begrijpen is dat je vergeten bent hoe het tussen ons was. De keren dat wij samen waren, zo intiem. Nat werd je van me, altijd. Onverzadigbaar was je, maar toch kwam je, en iedere keer weer terug. Telkens schudde je zachtjes na. En ik week nooit van je zijde. Toewijding lijkt mij, onvoorwaardelijke toewijding. Maar ik hoorde je wel, met hem. Jullie hadden het er over. En dat terwijl je telkens, als jij jezelf zo mooi voor me afdroogde, mij een knipoog toewierp. Lisanne, kom toch nog een laatste keer. Door mij. Met mij. Bij mij. Laat de deur open staan, zet warm water aan en spreek er nooit meer over. Dat vreselijke idee. Een ligbad, hij moet wel de grootste klootzak van allen zijn. - Douchekop Een afscheidsbrief uit het perspectief van een douchekop. Het leek me echt een prachtig perspectief. Welliswaar een van een levenloos object, maar des te beter. Het verhaal er omheen, de afscheidsbrief, had ik al langer in gedachte. Niet in deze vorm, maar ik wist de relatie tussen een douchekop en douchebezoeker/bezoekster even niet anders te leggen. Ik hoop dat dubbele betekenis van het woord 'kwam' in deze "Onverzadigbaar was je, maar toch kwam je, en iedere keer weer terug." zin niet al te verwarrend is geweest. |
haha snood geniaal.(y)
lof! |
10 omdat we niet hoger kunnen.
|
:D
genialiteit |
:D Haha, hij is cool!
|
(y) Hij is geweldig!
|
vreemd, maar geniaal.. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:D (y)
|
echt geniaal ja! :D
Maar om toch nog even te miereneuken.... "Nat werd je van me, altijd. Onverzadigbaar was je, maar toch kwam je, en iedere keer weer terug." Tussen "weer" en "terug" zou ik een komma plaatsen. Verder (y) |
Briljant! :)
(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vin'm (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |