![]() |
In scheveningen mosselen eten?
Ik wil vanavond mosselen gaan eten met mijn vriendin in scheveningen.
Geen probleem opzich....we vinden daar heus wel een restaurant die mosselen op de kaart heeft. Maar weet iemand hier toevallig een erg leuk, gezellig restaurant die je mij echt kan aanraden?? Probeer dan ajb ook een beetje uit te leggen waar dat restaurant dan ongeveer zit :) P.S. Mensen uit mijn klas hadden hun twijfels of dit wel een goede tijd is om mosselen te eten. Ivm of ze vers zijn enzo. Weet iemand daar meer van? |
Dit moet op E&D denk ik.
|
Denk het ook :) Maar volgens mij is mosselentijd juist in augustus enzo... nuja, tegenwoordig zullen ze het wel kweken etc, maar wij eten altijd mosselen eind zomer/begin herfst.
|
Ja ik zat ook al te denken: dat kun je beter in de zomer doen. Dan zijn er altijd verse ladingen. MAar verder ken ik Scheveningen niet dus ik kan je niet helpen.
|
Er zit een mosselenrestaurant in Scheveningen vlakbij het strand.
|
Brasserie de dagvisser? Kijk anders eens op wat sites van restaurantgidsen enzo. iens?
|
Simonis heeft goeie vis. Of het gezellig is, is een tweede, maar ik weet zeker dat de vis een hoop goed maakt.
Simonis als restaurant zit in de havens; rij gewoon de boulevard uit richting havenhoofd. Bocht om en dan zit het links. Kan niet missen! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38. |