![]() |
verliefd/relatie met vriend/vriendin van je broer/zus
Heeft iemand er ervaring mee, dat je een'(gewone) vriend/vriendin van je broer of zus leuk vind. Ik bedoel dus niet DE vriendin/vriend.. Is het raar aan het begin, en vond je broer ofzo zus het raar of niet leuk?
|
Geen ervaring mee. Misschien kun je iets meer over je eigen situatie vertellen?
|
Citaat:
|
ik heb dat meegemaakt, maar die vriend van m'n broer was ook een vriend van mij. En gezeur was er niet daarover, maar het is ondertussen wel al lang gedaan. NU is mijn broer met een vriendin van mij. het was wel raar in het begin en soms had ik het er een beetje moeilijk mee omdt als ze langskomt weet je gewoon dat ze niet voor ou komt maar voor je broer. Maar in principe heb ik er geen problemen mee.
|
Bij mij is 't altijd dat mijn zusjes iemand van mijn vrienden leuk vind... maar goed... daz meestal niet wederzijds dus k'weet niet wat ik zou doen als ze een relatie zouden krijgen.
|
Ja, ik. Maar het was nooit zo'n hele goede vriend van mijn broer.
Hij hoorde bij de vriendengroep van mijn broers vriendin. mijn broer ging daar ook regelmatig mee om sinds hij die vriendin had. Toen gingen ze naar lowlands en ik ging mee en daar leerde ik die vriendengroep kennen. Eigenlijk zat iedereen van die groep nog op mijn school maar mijn broer niet meer, dus hij had niet zoveel contact meer met ze. Toen kreeg ik dus een relatie met mn vriend en mijn broer vond dat wel leuk en grappig dat hij hem ook al kende en aardig vond. Tis ook wel leuk dat als mijn vriend er is dat hij ook lol kan hebben met mn broer enzo. en door mij blijft hij ook nog meer in contact met hem.. anders was dat een beeeetje verwaterd. |
Ik heb verkering gehad met de broer van mijn vriendin. Die twee zaten in dezelfde vriendengroep, waar ik dus ook in zat... Heb er geen problemen mee gehad, en zij ook niet geloof ik.
|
me zusje had verkering met een vriendje van me broertje... die jongen kwam dus extra vaak langs, dat vond mijn zusje niet zo leuk... Maar ja ze bleef hem ook zien toen het uit was....
|
ik ben ook twee keer verliefd geweest op n vriend van mn broer. het is niets geworden, maar mn broer vond het niet raar. Het was juist vaak wel handig. Hij nodigde bijvoorbeeld die vriend expres wat vaker uit hier:p
|
Mijn zus is een bReEzAh en heeft alleen maar bReEzAh-vriendinnen, dus dat gaat never nooit niet gebeuren! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee hoor, ik ook niet, dat is me nog nooit overkomen. Alleen deze keer met carnaval bleek naderhand dat die persoon een hoger breezergehalte had als dat ik eigenlijk had verwacht. Verder zag ze er prima uit, maar het was gewoon niet het standaardtype waar ik normaal op zou vallen.
En nu we het erover hebben, ik haat het om drank als excuus te gebruiken. Ik hou me meestal dan ook in als ik uitga en kan ook plezier hebben zonder drank op te hebben of maar een paar glazen. Dronken zijn is geen excuus voor je acties, en dat zal ik ook nooit gebruiken als excuus. |
Citaat:
|
Wel dat mijn zus een paar jaar iets heeft gehad met de broer van mijn beste vriendin.
|
Heb al paar keer met een vriend van mijn broer gehad, maarja, het zijn stiekum ook mijn vrienden ;)
Hij heeft er gelukkig nooit moeilijk over gedaan :) |
een goeie vriendin van mij heeft een 2 maand met mijn broer, gaat prima :)
|
Ik heb geen broers of zussen, dus dit is bij mij echt helemaal onmogelijk:o
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |