![]() |
N.E.R.D. is niet meer
Producer/zanger Pharrell Williams van The Neptunes heeft zijn band N.E.R.D. opgeheven.
Volgens Williams is een ruzie met de platenmaatschappij Virgin Records de oorzaak van het uitelkaar gaan van de band. Pharrell in een interview met een Brits radiostation: 'NERD is dead. I don't agree with the management at Virgin Records so we're done. Me and Chad (Hugo) still do what we do in the studio, Shay is still our best friend, you know, perhaps we'll do some music for our fans and leak it to the internet or something, who knows?' Virgin Records heeft nog niet gereageerd op de uitlatingen van Williams. Pharrell vervolgt: 'I've been very quiet about it for the last two years. I'm not here to slander or throw dirt, I'm just not happy so therefore NERD is expired.' aldus oor.nl en nos-teletekst |
kthxbye
|
stfubbqkthnxbye
|
vet relaxed!!!
|
mooi. Williams is toch beter achter de knoppen dan er voor :P
|
Nah, die gasten zullen toch nopg wel meer dan voldoende in verschillende videos en producties opduiken...
|
Citaat:
|
Citaat:
onderbouwing op aanvraag |
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm. wel beetje jammer want nerd had wel leuke nummers.. maargoed zoals iemand al zei zullen ze nog wel wat blijven doen.
|
Ach, ik vond het niks maar ze waren toch één van de betere top40 bands. En dit bewijst wel dat het ze niet alleen om het geld te doen was.
|
Let wel op!
Nowone*Ever*Realy*Dies :p :D |
Nieuwe naam: NURD
Now U're Really Dead |
Citaat:
|
terecht..dat laatste album was echt om te huilen..
laat ze maar lekker produceren.. |
dat laatste album was juist niet om te huilen :nono:
|
ach, die zijn zo weer terug onder een andere naam bij een andere platenmaatschappij denkikzo\
hoop ik in elk geval ;) |
jammer
|
Ach boeiend, live was het toch niet zo super als op cd of in da club :o..
En die laatste cd is wel lekker om bij weg te spacen op een lekkere zomerse dag/avond.. |
Jammer maar ach ja...
|
Citaat:
|
Ze zullen vast wel weer eens van zich laten horen daarnaast was de laatste cd was ook zeer zeker niet bijzonder, dus erg vind ik het niet.
|
was wel een toffe band. Helaas nooit live gezien
|
Citaat:
net zo veel een band als britney spears ook een band is :P Het grootste verschil is dat de heer Williams zelf een keer zn muil open deed ipv dat andere artiesten het doen onder zijn muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
N.E.R.D. is tof
NERD, je doelt op John Zorn he :( |
joepie ik heb ze gelukkig nog live gezien!
|
Citaat:
|
:( .. mja als ze maar wel gewoon muziek blijven maken is er niets aan de hand.. of ze nou onder de naam NERD maken of onder een andere naam.. ze zijn toch kapot versss (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat 'ie misschien een typfout gemaakt had.
Never mind. Het was ook niet grappig. |
Citaat:
on topic: jammer, vond het wel een lekkere band en baal er nu nog harder van dat ik mis heb gegrepen bij die kaarten van die melkweg show. op zich wel een goede optie als je onder je managment uit wil, opheffen die boel en onder nieuwe naam verder. |
Citaat:
|
Toch waren de optredens op Pinkpop, Werchter en Lowlands wel erg vermakelijk :) Vooral Lapdance, Brain en Rockstar zijn wel lekker live (y) oh jah en Chariot of Fire :o
|
mwah, heb ze toen op Rock am Ring gezien, kon er niet veel van maken, eerlijk gezegd. Wel aardig maar niet dat ik nu echt overtuigd was van het live-aspect :P
|
Mischien hadden ze hun dag niet :) Wel respect dat ze op pinkpop gewoon in de stromende regen voor op het podium dooringen en dat bij Lowlands hij zijn stem maar in de verneuking hielp bij het laatste nr want dit was toch hun laatste optreden van de tour (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
... |
Citaat:
|
Ik snap je niet echt. Totaal misplaatst die 'hilariteit alom'.
Beetje faalactie. |
Och en wee. Maar die Pharrel gaat toch nog massa's geld verdienen met Snoop Dogg en er zijn altijd nog mensen die anno 2005 willen samenwerken met The Neptunes. Dus voor de liefhebbers zijn ze ernog en de geruchten gaan dat ze nog op 't internet wat tracks zullen neerzetten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:58. |