![]() |
The Boat Race
2005 Boat Race on Sunday March 27 at 15.05
Zondag is het zover: de beroemde roeiwedstrijd tussen Oxford en Cambridge. Is natuurlijk fantastisch om te zien. Ik weet niet of er hier nog meer mensen geïnteresseerd zijn in roeien... maar dit vindt iedereen mooi :P Voor het eerst wordt het niet meer uitgezonden door de BBC, maar door ITV. Ik geloof dat je het wel via internet kunt volgen of anders via een duitse of belgische zender. www.theboatrace.org Allemaal kijken natuurlijk :) ... en wie denken jullie dat er gaat winnen dit jaar? |
...En ze zijn gestart!
Eurosport zendt live uit Oxford ligt nu iets voor. |
zo ff kijken, tijdje terug in londen geweest, eens kijken of er nog wat bekende dingen voorbij komen....
|
En Oxford wint!
Jammer dat ze niet weer tegen mekaar zijn geknald, net als vorig jaar :P. Maar het was echt mooi om te zien. Wat mij betreft zijn dit de grootste sporters die er zijn. |
ow das die saaie bootrace... 1 keer per jaar, dat is toch geen sport :o
|
men noemt de boatrace ook geen sport, maar roeien wel.
roeien is oke :) en de boatrace ook. |
1,5 jaar trainen voor 1 race
Mooi! |
roeien is een hele mooie sport... een sport waarvoor (redelijk veel...) studenten (!) minstens een half jaar lang het bier voor aan de kant zetten, om samen door middel van vele trainingen en een uiterst ingewikkelde en verfijnde techniek zo veel mogelijk te geven op de wedstrijden. En dat vergt het maximale van kracht, conditie, techniek en geest.....
so far voor mijn roeipromo! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:28. |