![]() |
Joint halen
hoi, ik wou vragen waar in Amsterdam (of anywere) je een kant en klare joint kan kopen (en voor hoeveel?) als je nog geen 16 bent. Krijg je op 14 jarige leeftijd een joint mee.
En welk merk is niet duur en wel goed? Alvast bedankt! :D |
je kunt je broer nias ook vragen ;)
|
Citaat:
|
Je mag helemaal niet blowen als je 14 bent :nono:
:P |
Citaat:
ben je wel eens door amsterdam gelopen? met interesse voor wat er om je heen gebeurt? dan had je op z'n minst echt wel 50 coffeeshops gezien waar overal met koeienletters staat "TOEGANG VANAF 18 JAAR".. |
ja er staat 18 op de deur :eek:. Vaak krijg je het wel gewoon mee eigenlijk, tenminste in arnhem en nijmegen wel..
ik moet wel zeggen dat ik 14 wel erg jong vind.. maar hey dat moet je maar zelf weten, |
Ik geef je niet bijster veel kans :) Ik krijg nooit mee, en ik ben 17. Maargoed, dat zijn Delftse coffeeshops..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik krijg altijd mee. (y)
Maar ik zie er dan ook uit als een stoere 20-jarige. ;) |
ik haal al vanaf mn 15e in de shop mn shizzle. Wat ben ik nou stoer...
Als je 14 bent hoor je met fucking barbies te spelen. Wil je blowen, fijn, regel maar wat via je vrienden, als je ze hebt. |
Citaat:
Citaat:
Verder moet ze het inderdaad maar via vrienden regelen. |
Ik heb een Labello Pearl&Shine.. <3
Goed, a) je moet achttien zijn/achttien lijken, maar int laatste geval moet je dan ook een fake id hebben. b) waarom.. laat je t gewoon niet iemand voor je halen. c) Wiet komt niet echt in merken, eerder in soorten, maar dat weten ze in de shop wel. d) Die Labello is trouwens tering geil. <333 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Spoiler
|
n00b!
|
ik ging toen ik 16 was samen met een maat naar een shop, hij had zijn id-kaart vervalst, en mijne ook. mijne was echter neukend slecht en dus zei ik in de shop dat ik geen id bij me had, ik moest buiten wachten. die vrouw van de shop zei tegen hem dat dit een keer en nooit meer was, omdat het een kopie van een id was die hij bij zich had. tog wel ff een flinke dosis joints en wiet meegekregen.
als ik jou was jochie, zou ik gwoon aan iemand vrage met een fake-id, of die ECHT 18 is, zo geregeld (bij mij tenminste) en je moet ze wel kunne vertouwe, dus dat ze niks uit je bag jatte ofzo, dus eerst ff een sticky smoke, komt alles goed (y) veel succes! :p |
ff voor alle duidelijkheid, dat smoke, MET de persoon in kwestie, anders kom je ook niet echt ver :D
|
Probeer gewoon wat shops, maar als je 14 bent, geef ik je erg weinig kans. Gewoon iemand anders vragen dus.
|
Och, er liggen er zat in van die souvenirwinkels maar dat is toch slechte kutwiet waarschijnlijk
|
Bij de albert heijn, natuurlijk.
|
je moet idd via vrienden regelen...
was ook 14 toen ik voor t eerst blowde (icm met alhohol, fout, fout, fout, niet doen :nono: ), en had t gewoon via vrienden geregeld... t was btw wel door n waterpijpje... dan stink je wat minder ;) of je kan gewoon aan je pappie vragen of ie wiet voor je koopt :D |
ik weet niet welk merk, kijk even naar sony of philips das meestal wel kwaliteit
|
Citaat:
:rolleyes: :D :| |
ik kom al vanaf me 12e in de coffeeshop en krijg altijd mee... helpt natuurlijk als je er ouder uitziet... maar gewoon aan een vriend vragen die wel kan halen of heel moedig zijn en zelf de coffeeshop binnenlopen. niet al te blij en huppelig doen, maar gewoon relaaaxxx.
|
Citaat:
Citaat:
|
vraag gewoon iemand (is al gezegd) en laat m geen voorgedraaide kopen maar gewoon wiet en laat die iemand (of een ander die dat ook kan) zelf een joint draaien (is nog niet gezegd)
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
MUHAHAHAHAHAHAHAH (sorry hoor) krijg sinds m'n 15e/16e (sinds k smook eigenlijk) al mee bij meeste sjops hier in Delft The Game was altijd heel makkelijk (en daarom gaan ze over 2 dagen een maand dicht.. :rolleyes: ), om vroeger over Riffi's maar niet te spreken.. Wie ben je trouwens (aangezien Delft een veredeld dorp is ken k je misschien wel) ? @TS: HAHAHAHAHA, je moet idd 18 zijn, en wiet gaat in soorten, niet merken. in principe kan je in elke sjoppa wel voorgedraaide halen, maar wat je dan krijgt is elke keer weer een verassing.. |
Citaat:
The Game, the Future en de Boeddha doen weer wel moeilijk, tenzij ik er met me broer kom, dan geloven ze het ineens wel :o |
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
Bij de Game kon je met een in paint verneukt kopietje van een ID nog binnen zitten als je er uit ziet als 12.. denk dat die tijd nu wel geweest is (maand dicht).. BTW: de Rits is toch weg? maar in sjops buiten delft heeft nog nooooooooooit iemand om m'n ID gevraagd |
ahhh joh zeg dat t voor je vader is
baardgroei wil ook weleens werken |
Citaat:
Buiten dat, dit is een illegale kwestie en ik denk niet dat shops het leuk gaan vinden dat op een openbaar forum bekend wordt gemaakt dat ze iets aan een minderjarige hebben meegegeven. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |