![]() |
Spookrijders
Spookrijders
De woorden van droefheid dwalen door mijn hoofd over de snelweg naar mijn verdriet. De linkerrijstrook, afgesloten, file tot aan mijn hart. Maar op de andere weghelft rijdt heel alleen en veel te hard een klein hoopvol woordje, het weet niet dat het de verkeerde kant op rijdt. Ik heb even maar 1 gedicht hier wat recent is en waar ik tevreden over ben, dus beetje stom dat ik een heel topic daarvoor moet openen maar ik doe het toch maar :P C&C meeeer dan welkom.. ik dicht niet zo vaak. |
Bijna iedereen opent een nieuw topic voor 1 gedicht. :)
Ik vind 'm wel leuk. De eerste zin loopt niet helemaal lekker, dat is jammer. De herhaling van 'hart/hard', en 'rijdt' vind ik ook wat minder, bij de tweede 'rijdt' zou ik een synoniem gebruiken, 'gaat' ofzo. Maar je laatste twee regels vind ik wel heel leuk. Waar staat C&C nu eigenlijk voor? commentaar en...? |
Goed dat je me daarop wijst.. nu vind ik het zelf ook storend :P
De woorden van droefheid dwalen door mijn hoofd over de snelweg naar mijn verdriet. De linkerrijstrook, afgesloten, file tot aan mijn hart. Maar op de andere weghelft rijdt heel alleen en veel te snel een klein hoopvol woordje, het weet niet dat het de verkeerde kant op gaat. Dit heb ik ervan gemaakt.. ik heb wel getwijfeld welke rijdt ik nou moest veranderen :P |
Citaat:
Maarja ik ben ook maar een kuddeschaap :P |
alleen de titel is een beetje vreemd, aangezien er nergens sprake van is dat woorden de verkeerde kant opgaan. D'r gaat alleen een klein woordje (opluchting?) de andere kant op:bloos:
voor de rest vind ik 't super (y):) |
Citaat:
Maarja dat haalt vast niemand eruit :P T kleine woordje moet iets naiefs en hoopvols voorstellen |
de beelden die je gebruikt vind ik mooi, snelweg, linkerrijstrook afgesloten, file (y). je laatste 4 regels gaan wel erg goed. een klein hoopvol woordje vind ik dan ook erg leuk, het roept wel wat op. ook door het gebruik van je. ik vind het ook sowieso een mooi slot voor je gedicht.
ik zelf zou iets veranderen in de eerste regels, voorbeeld (alleen om een idee te geven!): de woorden van droefheid dwalen door mijn hoofd over de snelweg naar mijn (eindeloos) verdriet de linkerrijstrook (was daar ineens/was al geruime tijd) afgesloten - en een file (liep) tot aan (de randen/...) van mijn hart maar dat moet je natuurlijk helemaal zelf bekijken. ik vind je gedicht iig goed, en juist je titel vond ook aansprekend. ik haalde het er wel uit ;). |
De linkerrijstrook, afgesloten,
file tot aan mijn hart. Geweldig (y) een klein hoopvol woordje , het weet niet Waarom 'woordje'? Waarom niet 'auto(otje)' of 'Mini'? |
Citaat:
Dat is gewoon iets wat ik soms voel.. eindeloze woordenstromen en ophopingen van gedachtes , en zo :P |
Citaat:
Maar ik vind de andere 2 zinnen net kort genoeg eigenlijk... ik denk niet dat ik daar meer woorden in wil :P |
Ik heb er vanochtend weer 1 gemaakt, maar daar ben ik minder tevreden over :o
Hij loopt gewoon niet lekker, misschien kunnen jullie me helpen? Zonne-energie (27-03-2005) Goedemorgen, zonnestraal Begroet me zoals nooit tevoor Kietel me wakker, het is al laat Plaag me en aai me, met je armen van goud Vandaag wil ik alleen even horen Dat de zon nog wél van me houdt. |
(ja, uppen is slecht)
Maar heeft niemand wat te zeggen over mijn 2e gedicht? |
Citaat:
Verder mooi. (: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:45. |