![]() |
Mwoehahaha
Hoe lach jij?
Een bedeesd kuchje in je vuist, een heuse bulderlach of een varkensgeknor? Meld het hiehiehier! Ts begint: ik heb een giechel, die vaak overgaat in een geluidloze lach. Oja, hij is vaak slap, ook. |
hard en vals, soms
soms is het ook geluidloos. |
Meestal een soort grinnik-iets. Als iets heel leuk is klinkt t meer alsof er een kraai aan t kl**rkomen is :rolleyes:
|
tis iets van MHAHAHAHAHHA net een sgaap
|
Ik lach heel geluidloos en dan komt er altijd zo'n gierende "brul"
tussendoor. Vet irritant:cool:. |
Eerst een soort snuif door mn neus, en dan een grinnik als Ernie in mn keel en dan lachen vanuit mn buik.
|
Geluidloos. :cool:
|
Hangt ervanaf of de grap leuk is.
Van flauw naar extreem grappig: Een glimlach; een korte lach; een langere lach; HAHAHAHA!!!!1~~~ En daarnaast de gemene gnagna-lach: Muhahahaa! |
Als ik met anderen lach en het erg grappig is hard. Als ik in mn eentje lach te hard maar wel minder hard. Verder weet ik niet hoe. Ik lach gewoon.
|
Als ik lach, klinkt het alsof ik het sarcastisch bedoel; ik zeg gewoon: 'Haha.'
:| |
Meestal zonder geluid, of als het echt leuk is een beetje een butthead achtig huh-huh geluid.
Maar als ik alleen ben lach ik wel hardop, en dat klinkt niet fijn. |
ik lach altijd zo hard mogelijk, zodat iedereen mij hoort, ik kan het helaas niet in letter omvormen.. en dan met mijn handen ook keihard op mijn dijen kletsen enzo, dat hoort erbij, net een aap eigenlijk
|
Ik giechel, en het word ook geluidloos als ik echt heel erg lach.
|
dat hangt totaal van de situatie af
|
Lekker hard en open. Als je blij bent moet je het laten horen toch :D
|
Citaat:
|
Als die gene denkt dat-ie iets grappigs zegt maar dat totaal niet is, een sarcastisch lachje: whahaha :s
|
Citaat:
|
HAHAHA!
En daarna geluidsloos of met een paar hijgerige geluiden (maar niet vies hijgerig). |
Ik lach niet. Hoewel, in sommige extreme situaties speelt er wel eens een glimlach om mijn mond.
|
tegenwoordig eindigen mijn lachbuien in een gigantische hoestbui waar iedereen bang van wordt
|
Ik lach eigenlijk zonder geluid en redelijk ingetogen. Als ik wel hardop lach schrik ik er zelf van. :|
|
Volgens mijn vrienden lach ik vaak te uitbundig.
|
als iets heel extreem grappig is moet ik er ook van huilen
|
Ik lach niet, ik brul gewoon :evil:
|
Hahahahahahha
Zo ongeveer :) |
Hangt er vanaf :D Ik kan ontzettend stom giechelen, vooral met mijn broertje of sommige vriendinnen. Mijn gewone lach schijnt nogal irritant te zijn :p En als iets heel leuk is dan lig ik gewoon dubbel.
|
Eerst lach ik door me neus. Dus blazen :p Daarna begin ik te giegelen en daarna hoor je: BAHAHWAHAHAHAHEHAAAAAA. De hele gang van de school hoor me dan. Soms zak ik in elkaar. Van het lachen :D Overigens zei iemand tegen me vorig jaar dat ik een enge lach had :confused:
|
Citaat:
|
meer gegrinnik, als ik echt de slappe lach heb moet ik soms ook huilen :o
|
Ik lach op een degelijke manier.
|
piepend: háháháháhá -hiiieeeee- (ademteug) háháháhá -hiiieeeee- enz :(
|
Als het echt grappig is vrij luid.
Als het grappig moet zijn maar ik er niet 100% de lol niet van in zie gewoon een "rustiger" lachje of een grimas op mijn gezicht. |
Bij leuke dingen: ghehehe etc.
Bij echt extreem grappige dingen: hahahahaaaaa etc. waarbij adempauzes worden getypeerd als: hi-hi-hi (ademnood zeg maar). |
Hoe leuker ik het vind hoe geluidlozer ik word. Ik stik gewoon ook vaak half.
maar meestal zeg ik gewoon Muhahaha evil monkey laughter als het een klein beetje grappig is. |
Zachtjes grinniken of glimlachen, ik doe niet mee aan het gebulder. :)
|
hihihi
|
ik giechel
(ihihihi) of ik lach met een afwisselend grinniken/giechelen en af en toe een hoge uithaal die een beetje hyperventilerend klinkt (ihiheheheheiiiiiiiiihhihiheheheheheiiiiiiiihihihihehehe) of ik snuif glimlachend een paar korte stootjes door mijn neus naar buiten (nfnfnf) |
Geen zin om uit te leggen waarom ik het niet grappig vind -> glimlach
Redelijk grappig -> hehehe Heel grappig -> hahaha, niet heel hard en geen lange halen ertussen |
Citaat:
|
Haha.
|
hangt er vanaf hoe grappig iets is.
soms een glimlach en dan weer een bulderlach ofzo |
Ik lach als een cavia. Volgens anderen. :p
|
bwahahahaha :D
|
Volgens mij zijn het bij vooral willekeurige vrolijk klinkende klanken. De ene keer gier ik het uit, terwijl ik de andere keer giechel.
|
lach niet veel meer laatste tijd, maar grote glimlach, of zachtjes in me vuistje, of luid bulderend zodat echt iedereen het kan horen........ :o
|
Dat kan ik zelf niet beoordelen...
|
Ik grinnik meer. Eigenlijk. Maarja, ik kan ook heel hard en stom lachen. En heel erg kinderlijk.
Eigenlijk heb ik ook geen idee hoe ik mijn lach moet omschrijven. |
Als ik lach denkt iedereen dat mijn vader lacht
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:08. |