![]() |
Pasen lifestyle
Jottem, gaan we nog steeds met zijn allen paaseieren zoeken..
Gezellig dagje uit met de familie en 's avonds allemaal voor de buis om de paus te zien.. http://www.randomchaos.com/images/scrapbook/pope.jpg Wat ga jij doen met pasen ? Ik geef mijn moeder een chocolade paasei, een bedrijfsgeschenk van mijn pa :D.. |
neeee niet nog zo'n topic
pasen is een goed excuus voor het eten van extra chocola, en verder hoop ik dat het mooi weer is en komt mijn joodse gang bij elkaar om ruzie te maken bij oma in de tuin |
omg, dit zijn dezelfde kuttopics die ik altijd maak. :eek:
|
ik ga eieren/geld zoeken :o
|
Vixen:
Ik ga morgen naar Londen. Was ik niet naar Londen gegaan dan was ik in Utrecht gebleven. Vroeger gingen ik en mn zus altijd eieren zoeken. |
Citaat:
|
Ik heb een weddenschap afgesloten wanneer de paus doodgaat. :cool:
|
Citaat:
|
ik had een maand geleden al twee kilo paaseieren op.
en ik lieg niet eens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kruidvat, steeds verrassend, altijd voordelig |
mn moeder houdt thuis altijd een haaitea of hoe je dat ook zegt, staat de tafel nok vol lekkere dingen (y)
En ik ben helemaal verslaafd aan matses :o |
ik krijg lekker english breakfast met dank aan engelse vader.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik poep paaseieren, verdeurie.
|
Ik vier geen Pasen.
|
ik ga me waarschijnlijk weer vergrijpen aan een overdaad aan chocolade:o
|
Daar doe ik niet aan, ik ga dus gewoon werken. Stelletje klaplopers dat jullie zijn.
|
Zondag ontbijt ik met heel mijn familie inclusief holmaten en maken we ruzie want we hebben allemaal een ochtendhumeur dan :mad:, en maandag doe ik niets anders dan paaseieren eten en bier drinken.
|
mijn familie gaat gezellig doen en ik moet thuisblijven om aan mijn project te werken :mad: :mad:
|
zondag ochtend met een pesthumeur aan tafel zitten en me helemaal schanz vrete, daarna weer slape, dan uiteten en daarna laat slapen en de volgende dag leren voor me se week :mad:
|
oh en ik ga straks eieren beschilderen want ik heb zin om creatief bezig te zijn JA!? :mad:
|
uh. eten, zuipen en blowen
|
1e paasdag werken (200% salaris oeh)
2e paasdag leren (want dinsdag tentamen - :mad: ) Paaseitjes eet ik bij anderen en zelf koop ik ze wel volgende week want dan zijn ze goedkoper :) |
oo, brunchen met gezin morgen en paaseitjes zoeken geloof ik.
en maandag moet ik leren :mad: |
Hebben jullie geen paasvakantie? :eek:
Ontopic: Ik ga werken en naar famillie (n) |
Zondag is er thuis waarschijnlijk iets van een brunch. Verder paaseieren eten, maar eigenlijk heb ik daar nu al geen zin meer in want er zijn hier alleen nog vieze.
|
Zondag een brunch met familie en 's avonds een diner, en maandag gewoon lekker simpel paasontbijtje ofzo...
|
ik ga een lekker paasontbijt nuttigen en dan denk ik met mn zusjes paaseieren zoeken. verder niks bijzonders.
|
Chocolade eten en naar de Ardennen,geloof ik,maar dat laatste heeft niks met Pasen te maken.
|
Geld verdienen :cool:
|
Eten
|
Paaseitjes met knetters in de binnenkant eten, wooo wij zijn echt heel origineel! (y):D
|
Citaat:
Ik moet maandag stage lopen & morgen brunchen met ouders, 's avonds eten met vriendinnetjes. En ik eet helemaal niet veel paaseitjes want ik hou daar niet zo van heb ik ontdekt. |
Ik doe niet aan Pasen. Ik moet overdag werken en 's avonds uit in Roffadam :) En 2e paasdag weer werken.
|
alle paasdagen werken en niet extra betaald krijgen :mad:
|
1e paasdag komen m'n opa en oma bij ons thuis, maar ik ga vanavond uit, dus waarschijnlijk zie ik ze toch maar even omdat ik om 4 uur wakker ben, en ze tegen 5 uur naar huis gaan.
2e paasdag niets? ik vind pasen zowiezo nutteloos en stom. |
gourmetten en dan komen mijn zus en haar man ook hiep hoi en nu is het uit met mijn vriendje dus moet ik heel alleen mijn vleesjes braden :(
|
geen fuck
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De godganse paasdagen leren voor m'n hertentamens. (zzz.)
- (Merels, what about the PM's? :o.) Henk Mul ! |
leren want volgende week 4schoolexamens (n)
|
mn moeder kookt wat ingewikkelder dan normaal.
en 1ste paasdag ga ik me dood vervelen in baroeg omdat mn vriendje (hihihi) een videoclip gaat schieten daar en ik verder niks te doen heb |
Het is een goed excuus om lekker veel chocola te eten. Verder zal het me weinig boeien.
Oh en mn oma komt langs maar dat is alleen maar vervelend eigenlijk. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08. |