![]() |
Vader - Rotting Christ - Anorexia Nervosa
Eind van het jaar touren ze door het land!
Hierbij de data: 24.09 HOL Sneek / Bolwerk 25.09 HOL Haarlem / Patronaat 15.10 HOL Katwijk aan Zee / Scum 16.10 HOL Eindhoven / Effenaar Ze spelen zelfs op mijn verjaardag :D Citaat:
|
Anorexia Nervosa is vet, en Eindhoven is dichtbij...moet even kijken of'k geld heb :o
|
Hmm in eindhoven daar moet ik heen
|
Als ik dan niks beters te doen heb ben ik misschien wel in de Effenaar te vinden.
|
niets beters te doen, pff doe niet zo poserig en stoer
je wilt het super graag zien,geef maar toe! |
Opzich is Anorexia Nervosa wel okay :o dus maybe dat ik hier dan
24.09 HOL Sneek / Bolwerk een kijkje ga nemen. |
Citaat:
Maargoed Vader wil ik nog wel een keer zien, blijft leuk, Rotting Christ vind ik boring en AN heb ik ook niet echt veel mee. Rare combinatie vind ik het ook. |
daarmee ben ik het eens, ik vind de andere bands ook poep
maar ik mag mijn mening toch wel geven over het logo, niets poserigs aan..je hebt genoeg andere dingen gemaakt die ik wel mooi vond maar dit niet kloar |
Citaat:
|
misschien interessant
|
anorexia nervosa zoog.
wat een kutband zeg. |
like duh
|
An 1x gezien, was best leuk
|
Vader speelde geil en Ilse had de verjaardag van d'r leven :)
|
Lost Soul niet gezien
Anorexia Nervosa waren vet gay Rotting Christ was vet (Y) Vader ownde ook :) |
:s
|
16.10 HOL Eindhoven / Effenaar, is nog te doen. wel 3 vette bands :D
|
waarom zijn er na 16 posts nog geen Darth Vader foto's gepost (n)
|
Citaat:
Posten Freek! |
:cool:
|
Yeah :D
|
we zijn na een half uur in haarlem rondje's gereden te hebben/in de file gestaan te hebben wel bij de patronaat geweest. alleen toen we het "programma" lazen, bleek dat vader te laat begon, kut werk.
katwijk nieuwe kansen (y) |
Was leuk, alleen die gay band waarvan ik de naam niet meer weet die voor AN speelde met die zanger met kale kop was erg gay.
|
Decapitated en Vader waren heerschend!
Gorerotted had ook wel hoog headbang gehalte, maar ik herkende de nummers niet echt goed behalve de titels.. beetje rommelig maar wel vet Anorexia Nervosa was irri (vooral die stem deed letterlijk pijn aan m'n oren) Rotting Christ.. niet mijn muziek.. teveel akkoorden , te weinig 'vette' riffs. Lost Soul gemist!! (was ik eten) :p Andere bands ook niet gezien. Bij elkaar toch heel gaaf omdat Vader en Decapitated zo bruut waren, ik voel m'n nek nu nog! |
huh een topic van mij?
Nouja Vader in Sneek was geniaal. Op naar Eindhoven |
Citaat:
|
Het was vet!
|
Citaat:
|
ik was ook in haarlem leuk he:p
|
Citaat:
|