![]() |
zomerscholen
Hallo,
ik ga van de zomer naar England en dat lijkt me een geweldige moment om iets aan mijn engels doen. Ik wil daar graag naar een soort zomerschool of gewoon een cursus engels volgen. Alleen weet ik niet hoe ik het vanuit hier moet regelen. Ik heb op internet gezocht, maar ik vond niets, kan iemand mij misschien helpen? Weet iemand misschien ook hoeveel zoiets kan kosten. of weet missschien iemand andere alternatieven om engels te leren. alvast bedankt kaitje |
|
|
ik ga via www.studytravel.nl een maand naar frankrijk, hebben ook engelse lessen. wel duur. (vooral in de zomer!)
|
Als je deze zomer nog wilt gaan ben je misschien wel een beetje laat. Maar op die site van EF staat iig wel veel info.
|
is er dan misschien ook iets dat niet zo heel duur is, niet zoals EF dus en dan in frankrijk/italie ofzo??
en dat je wel met allemaal buitenlanders zit dus ook niet zoals vinea? |
ef is een klote organisatie
serieus ik ging een paar jaar geleden naar malta voor engels het was ontzettend duur en dan zeggen ze even niet dat augustus de heetste maand van het jaar is daar. om de dag fokking zonnesteek zaten we met z'n zessen op een kamer van 4 bij 4 in dat hotel op vier hoog met 1 ventilator en 12 uur per dag de volle zon op je kamertje word je echt vrolijk van |
Citaat:
|
Citaat:
ef spoort niet qua organiseren hoor zusje van m'n ex zou een jaar naar amerika gaan bleek de moeder van dat gastgezin niet helemaal te sporen. ging af en toe uit der pan om niets. ze heeft dat meisje uit huis geschopt omdat ze samen met de zoon van die vrouw met de deur dicht een film heeft zitten kijken. er is niks gebeurd want zij had toen een vriend. wat blijkt ef controleert een gezin maar 1 keer en daarna niet meer. ze hoeven maar 1 keer een beetje leuk over te komen |
Afgelopen zomer heb ik 2 weken in Barcelona gezeten om Spaans te leren. Ik denk dat dat vergelijkbaar zal zijn met wat je zoekt?
Er zijn verschillende talenreis organisaties, ik ben zelf met Study Travel gegaan, maar ik raad je eigenlijk aan om te zoeken naar scholen (via de talenreis organisaties) die het aanbieden en het direct (dus zonder tussenpersoon/-organisatie) te boeken. Net zo handig en een stuk goedkoper! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25. |