![]() |
Verre dromen..
Verre dromen
op verwilderde paarden in een landschpadat zich als een parapluutje voor mij ontvouwd. We gaan als de bliksem en de hemel wolkt niet meer boven ons, ze wappert als een blauwe cape achter ons met ons Dromenland in. En even ter verduidelijking : met het laatste bedoel ik dat we zo hard gaan dat de hemel achter ons zit i.p.v. boven.. :o |
Citaat:
Ik vind het leuk, je hebt talent, zeker als je echt maar 14 bent. Het eerste dat mij zo opvalt is het woordje 'cape'. Ik zou het veranderen door een echt Nederlands alternatief, maar vraag me niet waarom precies. |
oké bedankt! :)
|
landschpadat
Ik moest hier serieus over nadenken, maar het is toch gewoon: landschap dat Ik vind hem wel leuk:) |
oh ja stoM!!!!!!!! landschap dat idd :p :p jeetje stomme faut!
|
Citaat:
|
ahja ;) wat dacht je dat het misschien was, dat moeilijke woord ?
|
Citaat:
|
je hebt een rijke fantasie :) :cool:
|
Citaat:
|
:d
|
Ik zat met een landsch-padat ^^ Ik begon me te bedenken welk oud-Nederlands woord het moest voorstellen toen ik zag dat de rest niet zo geschreven was :D.
Ik vind het jammer dat je je uitleg er meteen bijdoet, ik hou er niet van dat ik de dingen achter de dingen weet, ik heb mijn eigen fantasie. Het gedicht heeft een paar leuke beelden maar ik vind het nogal simpel uitgewerkt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |