![]() |
Runescape=)
Zijn er nog mensen die runescape spelen ik wel ik ben combat lvl 78 en member me naam is: her is great
andere mensen post hier je lvl en naam =) :evil: |
Ik heb het een paar maanden geleden een keer geprobeerd maar het geluid deed het niet , toen ben ik er mee gestopt.
|
zucht........Runescape is een van de zieligste online spellen die ik ooit heb gezien. Haalt het net niet bij KoC.
|
Citaat:
|
alles online op adventurequest suxxx
www.battleon.com (speel niet vaak meer, server altijd vol :mad: ) |
Runescape was wel cool, totdat ik met lvl 80 altijd werd uitgescholden als ik iemand doodmaakte in de wilderness... Ik kon inmiddels wel Amandite minen en smithen, dat was dan wel weer cool :)
|
Citaat:
|
runescape zuigt, ik was er na 2 weken al op uitgekeken (n)
|
heb t in totaal 2 jaar gespeeld ( je moet wat als je een brakke pc hebt :P )
heb een lvl 102 >> muppetlolly lvl 87 pker >> muppetbaby lvl 78 miner/smither herblawer fisher cooker crafter <allemaal 80+ >>missdallas en dan nog een aantal noobs maar die zijn t vernoemen niet waard kspeel nu RYL2 of eigelijk RYL: PotE... pay 2 play net 4 dagen bezig.. ben nu al lvl 64 xD |
Citaat:
|
RYL is nu off kun je alleen nog malasya version spelen... en selfhosted servers maar das gewoon kut..
RYL:PotE is daarvoor in de plaats gekomen... 1.5 maand in open beta gegaan voor 1 maand en sinds 2 weken p2p..(hiervoor werd er trouwens closed beta getest door 100 personen die gekozen werden door planetwidegames) dus mocht je t will spelen... je kunt nu nog via morpheus geloof ik 2 weken gratis spelen en daarna is t toch echt dokken :P maar tis wel goed spel ben nu lvl 70 :D rune off owned... in PvP en Parties :P |
Oh, lol :P Dat heb ik eeuwen gespeeld.
Wat een verslavend spel. Hoe monsterlijk lelijk en geluidloos het ook is. |
OMG.... Mijn broertje speelt dat. Je hebt geen idee hoe vermoeiend die gesprekken zijn als je voor de ene helft niet weet waar het over gaat, en het je voor de andere helft niet interesseert.
Als je dan een online RPG speelt, speel dan iets fatsoenlijks. Ikzelf zou wel eens World of Warcraft willen spelen, maar dat is pokkeduur. :( |
Citaat:
|
Tijdje gedaan...ik vind het een beetje saai. Probeer eens Maple Story. Veel leuker :D .
|
Citaat:
|
Kwas gehackt, khad GEEN zin op opnieuw te beginnen!
|
ach ben ook een keer gehackt so what.,.. je begint opnieuw en binnen een week ben je weer lvl 60 combat.. big deal
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, volgens mij kun je pas weer inschrijven als het spel commercieel of op de markt komt ofzo. Als het op de markt komt hoef je er trouwens niet voor te betalen :D .
|
Heh, lol, ben 3 weken bezig, combt lvl 49, en redelijk in alles(rond lvl 30-40) behalve rangen(lvl1)
Naam= Ranger Smeog |
Bij ons spelen bijna alle 3e en 4e klassers Runescape (alleen de jongens dan). En ik ook nog steeds natuurlijk :D .
Eerst speelde ik een hele tijd niet, maar nu ga ik veel minen (lvl 49) en smithen (40). dan ga ik wel mijn combat lvl trainen (32 :| ) En ik moet nog 3 quests :D . |
Ik vind het wel leuk, speel het sinds kort weer: Jochiejoch
|
Citaat:
lord mancha combat 72 total 822 ofzo nog steeds non member :D pker (pure mage) lord macha combat 22 mage 41 life 11 oja je hebt het toch wel over de versie die je speelt als je naar www.runescape.com gaat en dan op play klikt? of heb je et over classic? |
Citaat:
ik speel dan ook wel veel langer lol :) |
Citaat:
|
Citaat:
ik haaaaat dat :mad: :mad: :mad: |
Ik ben bersman daarzo.
|
Ik ben er pas eens mee begonnen, maar toen werd ik dood gemaakt door een dier en toen was ik dus bijna al m'n spullen kwijt! toen had ik geen zin meer..
|
weet iemand touwens nog een leuke? Runescape begint te vervelen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
k vind het saai, heb iemand een betere?
|
Citaat:
|
World of warcraft anyone? :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol heeft iemand van jullie een party hat waar die niks mee doet of wil verkope voor echt geld ! :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
je hebt pm :D
|
niemand?? :o
|
ja, ik heb ook nog wel kerstmutsen geloof ik :D
|
Jah fuck it, ik ga dat spel niet meer opstarten, voeg me maar toe, ik heet "Jackiegoal", misschien heb je ooit geluk...
|
runescape is egt fucking triest. daarom heette ik ook kankerdebiel in het spel. was wel grappig, allemaal mensen gingen me doodmaken enzo :P
maar runescape STINKT |
sucky graphics
debiele gameplay Speel gewoon een normale mmorpg: Star wars galaxies , World OF war craft , guildwars Die zijn egt 1337 imo Maarja niet iedereen is pr0 ;) |
hehe idd
wow is gewoon tha bomb, en runescape zuigt egt ultiem egt like hard KUTSPEL |
Voor een gratis online game, vind ik het een prima spel. Het is niet zo afwisselend en gigantisch, maar goed, dat verwacht ik ook niet van een spel als runescape. Leuke tijddoding op een saaie schoolmiddag.
|
m'n broertje spelt het nu ook, met al z'n mede groep 8-ers. moet toch zeggen dat ze het niveau daar over het algemeen sterk verhogen. (No offense@RS-fans hier ;) )
Maar zeg nou zelf, je wordt constant lastig gevallen door n00bs die om geld/items smeken, wannabe-grappige mensen lopen te pk-en, de gameplay is slecht, de quests veel te makkelijk, en slechte graphics. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |