![]() |
liporgasme?
Ik las ergens dat het mogelijk is dat je klaar kan komen door stimulatie van de lippen (mond) terwijl er geen aandacht op de geslachtsorganen wordt gericht. Ik ben benieuwd of iemand dit wel eens gelukt is...
|
ALs je toch al heel erg opgewonden bent, en je wordt ontzettend lekker gezoend, kun je misschien wel spontaan klaarkomen. Er zijn meer mensen die zonder fysieke stimulatie van de geslachtsdelen zichzelf kunnen klaardenken. Die kun je denk ik ook wel klaarzoenen.
Op zich geen onprettig experiment, lijkt me. |
hahaha ik moest meteen denken aan liposuctie
maar dr zijn wel mensen (vooral meisjes denk ik) die klaar kunnen komen zonder dat je aan geslachtsorganen komt. je kan wat oefening nodig hebben, maar het schijnt erg leuk te zijn. teminste, dat kon ik van de 2 meisjes met wie ik dat heb mogen ervaren opmaken. |
ik ben wel eens klaargekomen tijdens/door het zoenen. Maar dat was dan wel een zeer heftige en langdurige zoenpartij...
oh, en het orgasme zat niet in mijn lip ofzo hoor :P |
uh... dan moet ik wel met iemand zoenen die dat heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed kan
misschien dat et bij mannen eerder voorkomt ;) |
Citaat:
|
Niet meegemaakt nee.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kan niet om jouw opmerking lachen
ot: nooit geprobeerd maar wie weet :eek: |
lijkt me vrij onwaarschijnlijk
|
Citaat:
|
Ja dat ken ik wel ja, heb ik ook wel eens :)
Maar dan moet het wel een onwijs geile zoenpartij zijn :p |
thanx
|
Citaat:
|
Nee, van zoenen ben ik nog nooit klaargekomen. Maar wel vaak van kusjes bij m'n nek/oor. Dus naja.. ik denk zeker wel dat mensen ook van alleen zoenen klaar kunnen komen.
|
Ik heb het zelf nog nooit gehad, maar dat lijkt logisch gezien de vorige antwoorden. Mijn vriendin ook niet, maar opwindend is het wel. Misschien toch een keer langer doorgaan.
|
Ik heb het nog nooit gehad maar het kan vast. Ik denk dat ik een "opzettelijk veroorzaakt" orgasme toch wel zou prefereren.
|
Citaat:
Ik ook. :D Ontopic: Nooit meegemaakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:19. |