![]() |
niet ongesteld worden
Hoi,
Ik zou normaal dindag ongesteld moeten geworden zijn, maar het is nu zondag, en nog steeds niets. Ik heb al 2 maad geen vriendje meer, dus ik denk niet dat het daar iets mee te maken kan hebben ofzo. Kben anders altijd regelmatig ongesteld, echt tot op de dag. Hoe komt dit? met liefs |
Er zijn al veel topics hierover, maar dan nog maar eens:
1) Heb je veel stress? 2) Ben je veel afgevallen? 3) Ben je veel minder gaan eten? 4) Ben je met de pil begonnen of iets anders waar hormonen inzitten? |
Op alle 4 de vragen moet ik neen zeggen. Heb er ook al veel over nagedacht, maar ik kan echt geen reden verzinnen. En sorry, maar ik heb zo geen topic gevonden. Maar ik heb waarschijnlijk niet lang genoeg gezocht dan
|
Maar een paar regels onder dit topic:
http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1137157 Gaat er ook over. Maar als dit allemaal niet 't geval is (alhoewel het weinige eten, daar kan jij wel 'nee' op zeggen maar ik weet niet of dat wel 't geval is, want ik weet niet hoeveel jij eet) dan weet ik 't ook niet. Het kan dat 't gewoon wat laat is, gebeurt wel vaker. Als 't over een paar dagen/een week nog niet geweest is zou je even naar de dokter moeten gaan. |
Ben je pas onder narcose geweest of ziek geweest?
|
Neen, ook dat is niet het geval.
Kvind het echt een beetje raar... |
Je bent sinds het uit is met je vriendje (die twee maanden) wel een keer ongesteld geweest of ook niet?
|
Jep, da wel, gelukkig!
Dus zwanger ben ik normaal ook niet. En ik heb nu ongeveer al 6 jaar men regels, en nog nooit, naar mijn weten en herinnere problemen mee gehad |
Valt allemaal wel een beetje mee denk ik, tenminste, ik had dat eerst ook, en toen ben k een half jaar niet ongesteld geweest en daarna wel weer normaal
|
Citaat:
@ts als je echt niet zwanger kan zijn dan lijkt me niet echt iets aan de hand! gwoon ff afwachten miss ben je wel een keertje het niet of iets dergelijks! succes |
Kben geen 14, helemaal niet.
Kben 19 en al 6 jaar ongesteld, en nog nooit een keertje iets aan de hand, vrij raar allemaal |
Citaat:
@ts wasvoor jou ;) iig succes ermee! |
Kheb ze dan toch gekregen!
Wel met een weekje vertraging, maar da kan iedereen al eens overkomen zeker |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14. |