![]() |
Sioen
Ik zou eenw willen weten wat jullie van Sioen vinden.
De meesten kennen de groep niet. Iemand die ze wel kent en ze ook goed vind ? http://keremos.2mpact.com/uploads/b47.mp3 Kan je ze horen. |
|
doe eens niet zo onhandig :nono:
sioen is wel cool maar niet veel meer |
Onhandig is wat ik ben.
Leer er mee leven :) |
puberale takkeherrie.
|
Citaat:
Hier is praktisch elk 14- tot 16-jarig meisje er zot van. Ik vind hem niet slecht, maar ook weer niet bijzonder ofzo. Heb hem eens live-gezien, was niet mis, maar zou er nu geen cd van opzetten ofzo. |
oh die heb ik gezien in doornroosje.. viel best wel in het niet bij zn voorprogramma ( absynthe minded (y) ) en saai was het ook geloof ik, maar zeker weet ik het niet want er is weinig van blijven hangen.. maar dat is op zich ook al veelzeggend
|
Niks bijzonders.
|
whm.. tsja.. speeltie zelf piano of is het weer zoown saai iemand die alleen kan zingen..
vind et verder niet echt speciaal klinken.. was er na die 59sec ook wel weer zat van |
Allemaal veel actie gewoon.
Hou ik ook wel van. Maar dit is rustige en écht mooie muziek. Voor alsge zoiets is nodig hebt. Volgens mij dan* |
Overgewaardeerd.
|
Nogal schools en saai. Lievelingsmuziek van 13-jarige meisjes.
|
Ik vind het erg leuk (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
sommige nrs vind ik saai, maar er zit best wat leuks tussen nieuwe cd ben ik toevallig net aan het binnenhalen |
vond de eerste cd echt veelbelovend, leuke piano dingetjes enzo (al was het muzikaal niet extreem sterk). Heb m vrij veel live gezien en erg goed.
Nieuwe werk vind ik wat meer standaard eigenlijk. Meer focus op de band, waardoor de piano minder belangrijk wordt en het geheel wat op elkaar begint te lijken. Maar blijft leuk om naar te luisteren op zn tijd hoor :) |
Mihoen!
|
oh ja wat ik al vermoedde wordt hier nog eens benadrukt:
Sioen wordt alleen gewaardeerd door meisjes van 12 t/m22 jaar (y) |
De muziek vind ik van wat ik nu gehoord heb zeker wat hebben, maar die zanger zingt lelijk en zo te horen zijn de teksten ook nul, maar dat kan ik uit 59 seconden dan weer niet echt opmaken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07. |