![]() |
[Tekening]Eerste pagina strip
Nou... hierbij mijn eerste poging tot het maken van een strip :cool:
http://img.photobucket.com/albums/v2...tart/strip.jpg C+C zijn altijd welkom Sorry voor de kleine uitgave, maar ik krijg hem ff niet groter... (en voor de mensen die denken dat hij af is... it's not) |
mwh nee ik vind het mwh. het kan echt nog gaver.
te stijfjes te gladjes te standaard kleuren wtf doet de mond van dat varken linksonder zn neus ... ik snap dat je t expres hebt gedaan maar t ziet er niet echt uit en dat dat huis en de bomen wat vager zijn getekend, opzich ok maar het past er ook niet echt tussen. |
eey tom!
vind het ook beetje stijfjes je kan echt veel beter! wel benieuwd wat je der verder bij ebt gemaakt! |
ik vind de kleuren, het gladde, de style juist wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind de tekst bijzonder suf.. de tekening opzichzelf is wel mooi, die vage huisjes zou k zelf ook inkleuren, in pasteltinten of zo..
|
Heet een bos in het Nederlands niet gewoon een bos? Of desnoods een woud...
|
jep :D
|
beetje jammer, op die achtergrond. komt niet helemaal over. verder is hij wel strak, mss te. je kadertje vind ik anders wel leuk, vooral die scheve bek van dat varken ;). ik weet niet of ik je strip leuk ga vinden, maar dat kunnen we nu nog niet bekijken natuurlijk.
|
Citaat:
Even terug naar het onderwerp: Maak 'm af en post 'm opnieuw, ik neem aan dat dat huisje niet zo wazig blijft :rolleyes: Tot nu toe vind ik 'm wel grappig......Ik wil de rest ook lezen :) F. |
Ik vind het ook wel leuk eigenlijk, ben benieuwd naar de rest
|
wel grappig :) goed getekend ook zelf kan ik da nie nadoen ;) kdenk wel dat het een leuke strip word kwa tekeningen dan he :) denk niet dat het verhaal muh gaat boeien,
wat is eiglijk de titel "SuperBig" :s :confused: ????? |
Nou...hartstikke bedankt voor deze reacties (y)
Ik zal kijken of ik misschien de kleuren iets kan bijstellen... Maar tot zover thanks (y) :D |
Citaat:
London - Londen Paris - Parijs Brussel - Bruxelles - Brussels. Nee dus. Zelfs landen. Nederland, Les Pays-Bas, The Netherlands... Ehm... De tekst vind ik nix trouwens ^^. De kleuren te simpel en het is niet het soort strip dat ik zou lezen denk ik. Het varken staat trouwens wel heel geforceerd daar onderaan. Ik mis een uitroep van vreugde bij die arm-houding, maar als je 'eindelijk' zegt, verwacht ik toch een afgepeigerde houding. |
rotzooi (n)
|
Citaat:
Citaat:
|
Te stijfjes, kleuren enzo zijn verder wel leuk, maar de text samen met het gebrek aan uitdrukkingen maakt het wat saai.
Je ava daarintegen rockt de pan uit. |
Ik vind het echt mega goed.
Dat het een beetje gelikt is, spreekt me juist erg aan. |
leuke style :)
|
een varken?
een grof varken? |
Citaat:
En Batman is ghey. |
Citaat:
niet te persoonlijk worden. Ik ben fan van Batman, daar kun je niks aan doen. Als jij daar niet fan van bent: dat kan. Over die poll met jouw inkts: leuk dat je het kan, maar ere wie ere toekomt: lijntjes overtrekken leer je op de kleuterschool. dit zijn dan wel moeilijkere lijntjes, maar daar is ook alles mee gezegd. Die vent die Spidey heeft getekend is idd goed: zeg dan ook dat je het van hem hebt in het begin. Die uit dat boek: de eerste de beste Witte Boekenmarkt. Daar heeft die goof van wie jij het hebt dan uit. Ik hoop dat je het ermee eens bent dat we hierover van mening verschillen. Maar niet persoonlijk worden das laag. Rooster |
Citaat:
|
Joh... et gaat niet om de kwaliteit van de afbeeldingen die je maakt, als je er maar schik in hebt.... dat is toch van veel groter belang?! Waarom zou je het anders doen...? Maar ik vind dat het concept een beetje laag is bij de bovenstaande cartoon. Kleuren vind ik opzich wel ok...
Great job :D |
Citaat:
Citaat:
@Boostart: Wanneer komt de rest? F. |
Opvallend dat de mensen met de grootste bek zelf de meest onzinnige troep op het forum smijten.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:32. |