![]() |
ideetjes voor m'n verjaardagsfeestje?
Ik ben bijna jarig en wil dan een feestje geven voor m'n goede vrienden.
Er komen ongeveer tussen de 6 en de 10 mensen. Ze komen om een uur of 4 en blijven eten. Ik denk dat de meesten rond een uur of 10 weer naar huis willen. Ik zat nu te denken aan gewoon een paar video's huren, maar dat vind ik eigenlijk wel saai. Heeft iemand een leuker idee? Alvast bedankt! |
Verstop alle ingrediënten van het eten, maak er een spannende zoektocht van, kook het eten dan, werk naar het dessert toe, en klaar. :p
|
Gourmetten (y). Misschien heel standaard, maar wel gezellig je bent en iets aan het doen en ondertussen kan iedereen met iedereen praten.
En als je dan nog tijd over hebt, gewoon wat gezelschapsspellen (kaarten?), ook altijd leuk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Een kinderfeestje, met cake versieren en koekhappen en vooral heel veel Twister :D Dat deed een vriendin van mij een paar maanden geleden, was erg leuk :)
|
Citaat:
Tis alleen zo dat er 5 vriendinnen, m'n beste vriend en mijn vriend komen. Die vriendinnen en m'n beste vriend nemen eventueel aanhang mee, maar veel daarvan ken ik niet/weinig. En om dan meteen twister te gaan spelen :D Maar voor volgend jaar een superidee! |
Citaat:
|
Citaat:
Een ladiesnight? (overwegend deel is vrouwelijk?) Met female films, horrorwaxverhalen, maskertjes en Fancy's. (y) |
Krat bier.
Wijn (y) |
Citaat:
|
kaartjes rondsturen met: 'ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek maar mee'
en dan gaan bowlen :D |
Citaat:
(Behalve dat ik het een rot spel vind, maar dat is persoonlijk. ;)) |
Citaat:
Oh ja... wat is een leuke film om te huren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nuja, hangt er vanaf van wat voor films iedereen houdt ;) |
Een orgie is ook altijd leuk.
|
Strippokeren en veel drank. Btw hoezo hou je niet een wat latere party van 21.00 tot 23.00 en daarna nog naar de stad met degene die nog willen/kunnen. Das veel leuker dan alleen ff saai eten en dan gelijk naar huis. En je hoeft geen eten te betalen, alleen de drank.
|
Citaat:
|
Citaat:
als je komedie doet, word de avond heel anders als dat je een thriller neemt. Als ik jou was zou ik gewoon een komedie kiezen, kan bijna nooit fout zijn. |
The Terminal vond ik een erg leuke komedie. Echt zo'n feel-good geval, maar dan wat minder meisjes-achtig dan meestal het geval is. Maar of jongens hem écht leuk vinden weet ik niet, want ik ben geen jongen :p (misschien kun je op f,tv&r even zoeken naar reacties van jongens).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik drink anders liever bier. |
Citaat:
|
Twister (y)
|
Citaat:
Dus? Ik drink liever bier, omdat dat onder alle omstandigheden lekker is. En op feestjes koopt men vaak wijn waarvan je schele barstende koppijn krijgt, plus nog eens het feit dat ik zelf ook al kieskeurig ben; ik drink het liefst witte zoete Zuid-Afrikaanse wijn. En verander die liefst maar in alleen maar. |
Citaat:
het is voor mij een sport ieder jaar iets origineels te verzinnen... 2 jaar geleden dan op het kaartje...neem je zwemspullen mee, zeg niet wat we gaan doen en toen ze weg gingen zo een snoep zakje... vorig jaar een code woord op de brief en een sleutel drop en dat code woord moest gedanst worden na wat liters drank en dit jaar..... op het kaartje gezet...hint loop op goede stevige schoenen of neem deze mee... ga een speurtocht door mijn woondorp uit zetten :D wordt echt super (y) |
Bier en wiet.
|
Citaat:
|
|
Gewoon, geen film kijken natuurlijk. Zet wat drank neer en klaar. (moeilijk..???)
|
Een film kijken is zo niet-sociaal. Zorg voor een geschikte sociale activiteit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sex, drugs en rock 'n roll.
|
Citaat:
|
niet zo burgelijk inderdaad :nono:
sex, drugs and rock'n roll. |
Nostalgisch kinderfeestje zoals 'vroeger' inclusief cake versieren, koekhappen, cadeautjes verstoppen. Hebben wij pas ook gehad, echt supergaaf :)
|
Citaat:
|
Strippers doen het altijd goed!
|
Citaat:
|
Ach joh filmpje kijken is goed. Biertje erbij, knabbels erbij, als de film nix is gewoon wat ouwehoeren en je hebt gewoon een gezellig dagje. :)
BTW: Bah, ik ben net iets ouder dan jij. |
Citaat:
je bent twee weken jonger. :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:20. |