![]() |
band gezocht
Ik zoek een band die een gitarist nodig heeft en die liefst een beetje metal of punk spelen.Heb nou 2,5 jaar ervaring en wil graag een bandje vormen.
Op verzoek van botulism, het zou handig zijn als de bandleden uit Den Haag en/of omstreken komen... |
Go Ape! zoekt een gitarist. Op www.jcmetro.nl zal wel meer info staan.
|
bij dit soort dingen is het handig om erbij te zeggen waar je woont, zelfs al staat het in je profiel. Niet iedereen neemt zich de moeite om daar te kijken.
|
ik zoek een gitarist...
wat vind je van Tool? |
Moet je van sterke huize komen wil je dat n beetje degelijk coveren
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
digitaal interpreteren zou wel goed gaan lijkt me. |
Citaat:
|
het zingen van sommige nummers gaat me redelijk af
En ik heb ooit een bandje redelijk goed 46&2 en Stinkfist zien doen, maar dat zijn ook niet de moeilijkste nummers |
Citaat:
nou ja schism krijg ik er ook wel "uit", idem voor bvb prison sex... maar goed, blijft een categorie van "dont touch it if you cant handle it" |
incl drumsolo ja, wel ietsje aangepast maar t klonk zeker goed (y)
het einde van schism klinkt lastig te drummen |
Citaat:
het is alleen leuk als je het verneukt door 'r een polka van te maken oid zz. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar de cover leek in elk geval ruim voldoende op het origineel. Citaat:
En ik herinner me net dat ik een keer een lokaal bandje (volgens mij heetten ze 'rogue') Aenema heb zien doen, en dat was - op de afgrijselijke zang na - ook best goed te pruimen! |
jongens, jongens...
jullie maken er te veel van, ik wou alleen de stijl van muziek aangeven... Voorlopig durf ik me nog niet te wagen aan het daadwerkelijk coveren van Tool... Maar bovendien is het makkelijker met die vage maatwisselingen en zo om te gaan als je dat soort nummers zelf verzint... |
Citaat:
heb btw ff wat nummers van tool gedownload(kon ze dus nog niet echt)en vond het wel stoere muziek op de zang na dan.... :| |
heiden!!!!111
|
Henk Mul! woont in Den Haag.
|
Citaat:
ik vind mjk waarschijnlijk de beste op t moment levende mannelijke zanger :( |
maynard heeft jezus gevonden, jeweettoch!
|
Citaat:
|
:| :|
|
Maynard is the fucking shit. Noem een betere "moderne rock" zanger behalve een schreeuwlelijk of een powermetal nicht, of een of andere mislukte philantroop zoals die van anethema of opeth.
|
Citaat:
|
in simen kan ik me vinden. (y)
|
Citaat:
|
ik kan niet iemand in mn band hebben die Maynard slecht vindt zingen...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |