![]() |
Compaq Presario M2019 (notebook)
Ik ben onlangs een -naar mijn idee- superaanbieding tegengekomen. Het gaat over de Compaq Presario M2019 voor €699,- (notebook)
• Intel® Celeron® Mobile Processor 350 (1.3 GHz) • 15 Inch XGA TFT-scherm • 512 MB DDR werkgeheugen • 40 GB ATA 100 harde schijf • DVD-rewriter (+/- rw) • Videogeheugen: shared 64 MB, Intel® Extreme Graphics 2 • 56 Kbps/V.92 modem • O.a. wired en wireless LAN 802.11 b/g • 3 x USB 2.0, 1 x Firewire en 1 x TV-out • Cardreader 6-in-1 • MS Windows XP Home Edition, Works 8.0 en Norton anti-virus • Gewicht: 2,95 kg • 1 Jaar garantie Nu vroeg ik me af of dit inderdaad een goede notebook is. Ik zou hem alleen gebruiken voor schoolwerk, msn, veel internet etc. Dus dat hij echte goede games afspeelt is niet nodig. Wat adviseren jullie mij? |
Citaat:
De prijs is erg netjes, alleen zal die niet heel erg lang op de accu meegaan, met maximaal 3 uur moet je blij zijn. |
Is inderdaad een mooie prijs. Is het wel inclusief btw? Vergelijkbare systemen zijn vaak rond de € 800 euro. 2,95 kg is ook gemiddeld. Als je er alleen op wilt msn'en internetten en typen zou ik dit doen als ik jou was.
|
Citaat:
een vergelijkbaar dell systeem kan volgens hun 5 uur halen Citaat:
|
Citaat:
Weet iemand misschien iets meer over de batterij? |
Citaat:
maargoed over dit merk+type is niet zoveel te vinden de celeron heeft geen speedstep en daardoor veel minder zuinig dan zijn pentium broer. benchmarks van andere fabrikanten leveren steeds het zelfde beeld op van 3 tot 5 uur. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:07. |