![]() |
hoelang voor de volgende keer?
als een jongen klaarkomt, hoelang duurt het dan *meestal* tot de volgende keer?
|
de ene keer 5minuten ,de andere keer wat langer...ligt aan meerdere dingen.
|
Ik heb ooit gelezen dat de interval van orgasmen (met daadwerkelijke zaadlozing, bedoel ik dan :) ) 20 minuten is.
|
Varieert enorm, ligt aan de omstandigheden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar het is ook gewoon het chillst om ff pauze te nemen (roken, wat drinken) voordat je weer verder gaat (Y)
|
Citaat:
ik denk dat het per jongen verschilt. |
Wat ben ik blij dat ik een meisje ben... :rolleyes:
|
Citaat:
|
Mwaah, 2 keer aftrekken achter elkaar is niet echt aangenaam. Die 2e keer laat ook lang op zich wachten.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het verschilt nog wel is,
De ene keer kan het na 5 min. en de andere keer laat het wat langer opzich wachten. Maar wat hier boven ook al word gezegd ff lekker zitten en uitrusten wat drinken en wat knuffelen is ook super. |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, maar jij maakt me ook zo moe :P:P |
Citaat:
ok :confused: |
daar valt geen pin op vast te spelden. De ene man een dag, de andere een kwartier. Het varieert ook binnen mannen.
en trouwens, ligt eraan wat 'de volgende keer is'. De volgende mogelijkheid tot ene orgasme , of de volgende erectie? |
Zolang als ik zelf wil.
|
Citaat:
|
Idd de ene keer komt hij klaar en tegen dat hij zich wil 'terugtrekken'. Is de volgende er al... vind ik helemaal niet erg. Is goed om ons uithoudingsvermogen te testen.
Maar onlangs kwam er niets meer op gang nadat hij klaargekomen was. Spijtig genoeg! |
zoals bij de meeste antwoorden, verschilt per keer. Maar aan de andere kant denk ik dat je je daarbij ook moet afvragen of de tweede keer lekker is na een korte tijd. Ik kan het soms best wel na 5 min, maar dat is vrijwel nooit zo lekker als de eerste keer. terwijl al ik een pauze neem het weer opnieuw lekker kan zijn net als de eerste keer.
|
Waarom is het dan eigenlijk niet meer zo lekker als de eerste keer?
*Ben blond :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is per jongen verschillend denk ik. Ik zelf heb er niet zo'n moeite mee om even snel nog een keer te kunnen. :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:06. |