![]() |
Geschoren of natuurlijk?
Geschoren of puur natuur.
En ik bedoel geen gezichts-hoofd-oksel-been-of armbeharing :) |
ikzelf ga voor 'bijgewerkt' :) ook goed?
helemaal glad vind ik er echt debiel ut zien..... de zijkanten glad en wat korter |
je mag ook gewoon zeggen dat je schaamhaar bedoelt hoor.
Bij mezelf haal ik de haartjes weg die uit mijn kleinste ondergoed komen en zo af en toe de schaamliphaartjes, de rest knip ik wat bij. Ziet er natuurlijk uit, zonder heel veel te zijn. Bij meisjes vind ik kaal een beetje saai, alles laten staan vind ik geen probleem maar dan moet je geen klein bikinibroekje of hoogopgesneden badpak aantrekken, een streepje vind ik dom staan. Bij jongens vind ik kaal ook saai, bijknippen is soms wel nodig en kan nooit kwaad, alles laten staan mag ook als het van nature niet té overdreven veel is; streepjes en driehoekjes enzo vind ik er bij jongens belachelijk uitzien. |
ik heb zelf een streepje.. staat het mooist
|
de ballen kaal
de rest zeer kort bijgehouden :) |
Citaat:
|
Nou, geen kunstwerken ala van Gogh in iedergeval. Gewoon een streepje, vind ik zelf nog het mooiste. Hartjes/pijltjes/namen/ruitjes/bloemetjes zijn voor mij niet weggelegd, gruwelijk gewoon. Anders bijgewerkt:). Bij mannen vind ik bijgewerkt, ballen kaal, nog het mooist. En anders gewoon natuurlijk. Kaal werkt op de lachspieren:o.
|
geloof me, als het kaal is geniet je meer. (IMHO)
|
Citaat:
|
Citaat:
(mja, da's ook alleen maar geinig, verder niet om mee rond te lopen:P) zelf: Ballen kaal, de rest kort tot heel kort.. :) |
bijgewerkt,
vrouwen t liefst weinig tot kaal,ziet er sexy uit op een of andere manier :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
maar nog uitgevoerd? neej zeker?:P Citaat:
en ga nooit letters of zoiets maken meiden, herinner me nog enkele mislukte versies van exen.. dat werkt zeer op de lachspieren:P.. |
Shave shave shave!
|
Bij vrouwen het liefst op een elegante manier bijgehouden. Helemaal kaal hoeft voor mij helemaal niet, maar liefst wel 'overzichtelijk' :D
|
Scrotum kaal, de rest netjes getrimd.
Geeft het beste resultaat en voelt het beste voor hem EN haar. :) |
Citaat:
|
dun streepje a la viola alberti in babewatch (Y) !!!!!
|
Ik onthaar het in z'n geheel. Op de één of andere manier vind ik dat hygienisch aanvoelen, bovendien gaat het wel net zo makkelijk.
|
Citaat:
|
Bij meiden vind ik alles best, zolang er maar geen enorme bos haar staat :o . Bij mezelf bijgewerkt, ballen kaalscheren weleens gedaan, maar dat is me een beetje teveel werk om dat altijd te doen.
|
wel zo hygiënisch om het minstens een beetje bij te werken (y) ( m en v )
|
geschoren natuurlijk. ;)
|
Het mooiste vind ik toch een streepje :)
|
Als ik van onder veel haar heb, voel ik me gewoon niet lekker. Beetje viezig. Ik hou het bij mezelf kort en ik heb een streepje. Lekker hygiënisch.
Bij een jongen vind ik het mooi als het is bijgewerkt. En de ballen kaal is ook mooi. en het haar wat overblijft niet te lang... |
Citaat:
|
Ik vind bij meisjes een streepje of gewoon helemaal kaal mooi :)
En jongens, ik werk het gewoon netjes bij en daar ben ik best wel tevreden over :) |
Bossen haar vind ik erg lelijk, kaal is wel mooi maar hoeft niet per sé.
In ieder geval dermate bijgewerkt dat je geen haar in je mond krijgt. Meestal is het zo, hoe kaler, hoe meer zin ik heb om 'down' te gaan. |
Het is idd niet zo lekker om met je neus in een flinke bos haren terecht te komen. En over het algemeen vind ik dat als de jongen vind dat ik wat aan mijn haar moet doen, dat hij dat dan zelf ook doet. En andersom, als ik wil dat een jongen er wat aan doet, dan doe ik het ook.
|
Kaal of een streepje :)
|
Gewoon netjes bijgewerkt. Geen bos haar waar je een nest muizen in zou verwachten, maar alsjeblieft niet helemaal smoothie. Baby's zijn smoothie, en ik wil de man waarmee ik op het punt sta naar bed te gaan niet associeren met een baby. (hoewel het een hele goede manier is om de pil niet te vergeten)
|
Bijgewerkt
Als ik haar wil, neuk ik wel een paard. |
Citaat:
|
Bij een jongen: niks aan doen, gewoon zo laten als het is!
Bij mezelf: ik doe gewoon m'n bikinilijn zeg maar. |
Zij: goed kort bijgewerkt (helemaal kaal is op zijn tijd ook best lekker)
Ik: netjes bijgewerkt. Helemaal kaal doe ik nooit, want dat gaat zo ontzettend kriebelen dat je de hele dag aan je kruis zit te krabben :( |
minimaal bijgewerkt.
Citaat:
|
Citaat:
en bij de vrouwen: niet helemaal kaal ( krijg je zo'n kipfilet ervaring) maar alleen streepje/ klein driehoekje laten staan. De rest kan e-c-h-t niet! |
bij mannen: maakt me niet zoveel uit, zolang het maar niet zulke verschrikkelijke lange haren zijn, of dat ze met bossen tussen mijn tanden zitten.
bij vrouwen: kaal of mooi bijgewerkt. ikzelf heb meestal toch wel kaal omdat ik het makkelijker vind dat allerlei figuurtjes en omdat vriend het ook wel makkelijker/fijner vindt met beffen geloof ik. |
Citaat:
|
Citaat:
hahaha nee té smerig! |
een meisje moet het in elk geval bijgewerkt hebben, anders is het echt smerig vind ik.
ik heb t liefst n streepje, is niet te kaal (ziet beetje raar uit) maar alleen bijgewerkt vind ik weer te harig.:p en mannen, als ze veel schaamhaar hebben, moeten ze het vind ik ook bijhouden. helemaal kaal vind ik raar. (n) |
ik wil zoveel mogelijk haar!
|
Citaat:
|
als je je als vrouw helemaal kaal scheert van onderen, lijk je net een meisje van 4 :p
maar on topic...gewoon netjes bijwerken...geen afrokapsels :) |
Citaat:
|
Ik ging ook voor het 'bijgewerkt', maar mijn vriend wou dat ik eens 'geschoren' probeerde helemaal onderaan.
En dus heb ik dat maar eens geprobeerd en ik moet zeggen dat ook dat zeer goed meevalt. Vind het zelfs veel beter! Maar bij een man heb ik het veeeeeel liever natuurlijk! |
hehehe
af en toe bijhouden, heel kort tot halflang, en dan weer heel kort ehm, yep (y) |
ik vind zelf een streepje mooier, maar ik heb het meestal kaal vanwege de orale sex
een man moet het gewoon netjes bijhouden.. kaal vind ik lelijk |
voor vrouwen: Maakt me niet zo veel uit als het maar niet extreem veel is.
voor mezelf gewoon bijgewerkt. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |