![]() |
Besneden of onbesneden?
Deze is voor de dames aangezien de meeste mannen (of het moet om medische redenen zijn geweest!) het verschil niet zullen weten of voelen.
Wat is je/jouw voorkeur: 1.) Besneden 2.) Onbesneden EN..... Waarom? Lekkerder, hygiënischer, leuker, mooier. Ik ben benieuwd. Zelf ben ik besneden op latere leeftijd en moet zeggen ik voel me er best bij. Heb beter uithoudingsvermogen en ben hygiënischer. Greetzzz, Gent :cool: Ps. Graag alleen serieuze berichten. |
Als je hem goed 'onderhoudt' zal dat hygiëne verschil ook wel meevallen :)
|
het liefst onbesneden. ik vind het er mooier uitzien, je kan met meer vel spelen:) en het blijft lekker gevoelig.
|
Nou ja, ik heb alleen maar onbesneden jongens gehad. En daar was niets mis mee. Als je het goed schoon houdt, is het zoiezo wel hygiënisch. Ik denk dat het voor een jongen meer uitmaakt of je besneden bent, dan voor een meisje.
En dan bedoel ik dus dat het voor de jongen zélf meer uitmaakt, dan voor zijn partner.. |
Citaat:
Mee eens, maar over het algemeen ----> zal een besneden penis toch hygiënischer zijn. |
Eh, dat besnijden op latere leeftijd: gebeurt dat met plaatselijke verdoving, of ga je onder zeil? Het lijkt mij doodeng, zo'n dokter met een mes in de weer zien bij de kroonjuwelen. Ik vind de kapper al erg, dan zit ik ook te piepen dat het niet te kort mag.
(aan de andere kant: na het uitscheuren bij bevallen word je ook plaatselijk verdoofd, en dat is al een genot, dat je er dan tenminste niets van voelt, in tegenstelling tot het scheuren zelf. ) |
Bij mij was dat met plaatselijke verdoving. Maar vaak ga je ook gewoon onder narcose. Wat pijn betreft, mwah dat viel wel mee gewoon aan iets leuks denken. Alleen de laatste prik voel je erg goed, die gaat er namelijk dwars doorheen.
Greetzzz, Gent :cool: |
Ach, met een stoot valium kan dat je waarschijnlijk niets schelen. Al zou die man zeggen: zullen we hem er maar meteen helemaal afhalen, heb je nooit meer ergens last van, dan vind je het nog best.
Zo voelde ik me tenminste bij de kaakchirurg. Een pilletje en ik was de rustigste patient van de dag. Je prikt maar een end weg hoor! |
Beide gehad, en totaal geen voorkeur eigenlijk. In stijve toestand is het verschil soms nauwelijks zichtbaar, daarbij lijkt het mij in hygiënisch oogpunt weinig verschil maken. Onbesneden is enkel wat gevoeliger, wat ik opzich wel als een voordeel zie. Uiteindelijk vind ik besneden mooier, afijn:).
|
Kan me niet schelen denk ik, ben zelf onbesneden, en ik heb ook geen plannen om het te laten doen. Lijkt me zo en zo veel te pijnlijk (ja ik ben een watje wat dat betreft). Mijn vriendin heeft er denk ik ook niet echt de behoefte aan dat ik dat zou laten doen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Onbesneden jongens daarentegen, dienen vanwege smegma vorming tussen hun voorhuid en eikel (regelmatig) te wassen. Dus d.w.z. dat ik wil aangeven dat een onbesneden jongen meer handelingen moet verrichten dan een besneden jongen om een hygiënisch geslachtsdeel te hebben. En tja dat schiet er bij alle jongens nog wel eens bij in, toch jongens? (ik ook hoor toen ik mijn 'slurfje' nog had :rolleyes: ) |
WTF, ben jij omgebouwd ?? :eek: :eek: :eek:
|
Jongens zijn dus viezerikken. Je staat toch iedere dag onder de douche!
|
Citaat:
|
ik vind het jammer dat iedere keer als er zo'n besneden/onbesneden topic is, iedereen weer over dat hygieneblaat begint. :o
Iedereen hoort zijn penis te wassen, punt. :) Verder ben ik ook wel benieuwd, wat men er verder nog van vind! :) Ik vind zon besneden penis mooier. :bloos: Waar ik wel benieuwd naar is voor de vrouw, voelt seks ook anders dan? :bloos: |
mijn vriend is besneden, omdat ik liever mijn vriend dan iemand anders heb gaat daar dan mijn voorkeur maar naar uit :P
maar eigenlijk kan het me niets schelen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het maakt me in principe niet uit, maar ik denk wel dat besneden jongens minder moeite hoeven te doen om alles schoon te houden. :confused: |
Ik vind onbesneden mooier, zo'n lief zacht velletje aan het uiteinde :) besneden vind ik een raar gezicht, een stijve wannabee ofzo.
Ik weet het verschil op seks gebied niet, ik heb nog nooit een besneden piemel in bed gehad. Typfoutje :) |
hoe komt iedereen erbij dat het met voorhuid "gevoeliger" is? :confused: :nono:
|
allebei gehad, amper tot geen verschil. Ik heb liever iets meer gevoel en verwacht toch wel dat hij zich regelmatig (goed) wast. Qua hygiëne is het verschil bij een goed opgevoedde jongen zo miniem, dat je er bijna geen punt bij hebt.
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt natuurlijk mensen die van te voren al een eikel hadden die de onderbroekenstof wel aan kon :) |
Kvind t net zoiets als bij n vrouw de tiete deraf snijden.
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben geen dame, maar ik zie het voordeel van besneden wel in. |
Besn.
|
Heb nog nooit besneden gehad, maar heb er ook niet zo behoefte aan. Onbesneden is gevoeliger, en ik heb helemaal geen zin om er keihard op te hoeven stampen om hem tot een orgasme te laten komen (bij wijze van spreken ja). Bovendien ben ik wel een voorstander van puur natuur. :)
|
pff boeit niet
|
Citaat:
|
Citaat:
:D:D:D:D |
Citaat:
|
ik ben half besneden toen ik 11 was.
veel mensen weten niet wat het is: je ziet of merkt er niets van, maar was is voor hygienische redenen. ik kreeg vroeger mijn voorhuid niet helemaal naar achteren, omdat deze niet wijd genoeg was. zodoende. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Half? Wat moet ik me daar bij voorstellen? |
Maakt mij niet uit, zo lang hij maar regelmatig doucht.
|
zijn toch meer jongens besneden dan ik dacht :|
keb het zelf eigenlijk nog nooit meegemaakt dus ik weet niet wat ik het liefste heb :o |
Citaat:
wtf wat is dit voor bullshit. Besnijdenissen worden 9 van 10 keer alleen gedaan uit religieus standpunt en het dan natuurlijk volkomen belachelijk dat je in een gezond lichaam gaat lopen snijden! Ben je ook voor besnijdenis bij meisjes?! als je voorhuid te nouw is is het natuurlijk iets anders, dan is het medisch noodzakelijk. en over het niet vormen van smegma: het is er niet voor nix hoor! smegma dient als bescherming van de eikel. en ik neem idd aan dat iedere jongen em wel wast echt sorrie hoor ik vind je gewoon dom (tenzij hij dus uit medisch oog punt is besneden), je verminkt gewoon een gezond lichaam! ja gaat toch ook niet zomaar in de arm lopen hakken! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Onbesneden vind ik prettiger aanvoelen tijdens bepaalde bezigheden.
Besneden is schoner. Boeit me niet zoveel. |
Citaat:
besnijdenis heeft alleen maar voordelen en geen enkel nadeel. ook moet je het besnijden van een jongen en een meisje niet vergelijken want dat gaat om heel iets anders. |
Citaat:
- Je wordt ineens geassocieerd met stomme religies - Het is duidelijk dat je een luie zak bent en een slechte hygiëne hebt - Als diegene die het betaalt een krent is dan wordt het meestal gedaan door een vage kennis en daar is het meestal niet zo schoon - Het gaat ook wel eens fout Wat nou 'geen nadelen'? |
Citaat:
Vooral het hygiëne deel. Kom op zeg, douch gewoon. Welke meid wil nou n gozer die zich al n week niet heeft gewassen. |
Citaat:
Het heeft weldegelijk voor EN nadelen. Nee ik ben niet besneden, nee ook nog nooit een besneden gozer in bed gehad dus weet het verschil niet tijdens sex (als dat er al is). Al vind ik onbesneden mooier ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:51. |