![]() |
DJ Nodig
|
botte shit ouwes
|
Persoonlijk zou ik geen kereltjes van 14 en 15 als dj vragen. Maar dat kan aan mij liggen :rolleyes:
En dit hoort hier trouwens niet, spammen mag niet dus delete het maar vlug voordat iemand je meldt bij de forumbazen :p |
ow jah je mag t nergens plaatsen zelfs iet als je wil vragen wat ze van je site vinden, en we draaien ook alleen voor mensen van onze eigen leeftijd van 10 tot 16 jaar bijv.
laters |
waar draai je mee dan?
|
* VERSTERKER 2x 300 watt
* MENGPANEEL 4 kanaals * 2 SPEAKERS 300 watt 2x * DVD speler voor MP3 en WMA * CD speler * Verschillende soorten lichten * En natuurlijk héél veel muziek! en we hebben een pc gekocht voor het scratchen en pitche enso en om liedje bij te houden is wel handig je moet gewoon alle nummers typpe als se een nummer aanvragen cntrl f drukken en dan nummer intyppe en dan wet je of je hem hebt en welke cd hij staat |
heb je ook de nieuwe van de darkraver?
|
|
ik zie al een soort kasteel aan komen
|
Citaat:
http://jweisz.org/images/index/spambook/IMG_0785.JPG |
Citaat:
|
Citaat:
|
Volgens mij was er al es zon topic gesloten omdat dit reclame is. :o
|
Citaat:
http://www.harmony-central.com/Newp/...session-lg.jpg |
Citaat:
|
wij hebben gewoon een normale pc want laptop moe je goeie geluidskaart hebben etc en die zijn stuk duurder en laptop zelf ook wij hebben ots sctratch 1200 ofso is heel simpel maar heel goed is gewoon een digitale draaitafel..
en dat nummer vind ik niet zo goed :o |
soundcards voor je laptop zijn niet duur man
http://www.motu.com/products/motuaud...s/overview.jpg kost maar anderhalfduizend euro denk ik! |
nee das niej duur voor t net begonnen dj van 14 jaar haha :p maja pc werkt tog ook goed
|
Haha een rapshow :D
|
wie is die GL-STYLE
|
iemand die ik ken....
www.gl-styel.tk geen reclame gewoon dat jullie zien wie hij is en wat nummers van em.. |
DJ Nodig is dope!
|
ik heb wel een dj nodig die mn kamer even komt stofzuigen en de afwas doet want die staat er al een maand
|
is goed wij komen stofzuigen en zorgen voor goeie muziek..
|
Citaat:
DJ NiceRack Of ze kan afwassen weet ik niet maar het ziet er naar uit dat dat zuigen geen problemen moet opleveren. |
Citaat:
|
MAR HEBBEN JULLIE NOG IETS TE MELDEN over de site www.djjendjj.tk
mag bijvoordbeeld ook iets zeggen over de layout enz. want daar kon ik geen deel over vinden en ik kon moeilijk twee berichten plaatsen dus zeg t hier maar |
Laat ik eens constructief zijn:
Citaat:
|
Nee ow kut hoekan ik t beter zeggen dan verander ik t ff
|
verdomme :( volgens mij is tie ff offline of niej kut
nouw als je dj nodig heb moe maar ff hier zeggen dan:S |
hehe dit is wel vermakelijk :)
|
Een algemene tip:
Als dat 06 nummer op jullie website het nummer van een telefoon is die jullie prive gebruiken, zou ik hem eraf halen. Wie weet wat voor vage mensen er tegenwoordig op 2 viertienjarige jongetjes afkomen. Verder hoop ik dat de forumfuhrers jullie goedgezind zijn en dit topic alleen naar GidG verplaatsen, want dit is eigenlijk reclame en dat mag niet :nono: Maar wel kjoet :bloos: |
wat is kjoet
[QUOTE]Maar wel kjoetQUOTE] :D en dat nummer is gewoon mijn normale nummer niet van thuis zeg maar :cool: en als een veizerik me belt blok ik hem gewoon dat kan tegenwoordig haha maar anders kan niemandons berijken als ik geen nummer erop zet en alleen e-mail vind ik een beetje vaag dusjah |
ik zal je zo even bellen :) (y)
|
hoeft niet we gaan zo eten haha..
of je moet een klant zijn .. de klant is de koning :cool: |
ik ben de koning
|
Joeri, waarom neem je niet op? Ik vrees dat ik nu maar een andere DJ moet gaan boeken.
Henk Mul ! |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:43. |