![]() |
Goed(koopst)e Scooterverzekering
Omdat het alweer bijna mei is, en omdat dan iedere scooterbezitter ze scooter opnieuw moet verzekeren.Leek het me wel handig om dit topic te openen, omdat ik er nog niet zoveel van kan vinden.
Bij welke Verzekeringsmatschappij ben jij verzekerd? Hoe ben je verzekerd? WA, WA+Diefstal , WA+Casco , All risk? en wat ben je kwijt? (en evt. nog welke regio je woont) (Ik ben nog niet verzekerd, heb me brommer pas, en ben aan t kijken voor een goede verzekering) Hoop dat het hier goed staat, anders hoop ik dat de Forumbaas het kan verplaatsen |
Ik heb een scooterverzekering bij univé. Ben 17 jaar en de verzekering kost me € 157 per jaar. Dat is wel met een verkeershulprechtverzekering. Univé was toen het goedkoopst, maar daar heb ik nu zo m'n twijfels bij. Gebruik de scooter niet meer zo vaak, en vind 157 wel een beetje veel geld.
|
en wat voor verzekering heb je?
WA neem ik aan, anders zijn ze wel heel goedkoop:P |
Unive WA voor 182 euro p/j.
Ben 16 en woon in Amsterdam. Brommerpolis.nl en London zijn erg goedkoop |
ik ben 17 en zit bij londen , maar weet zo niet uit mijn hoofd wat ik moest betalen,
maar in iedergeval zal ik volgende maand wel een brief thuis krijgen met de nieuwe prijzen en zoow |
bedenk wel dat je buiten de stad aardig wat minder betaald dan in de stad :P
|
Univé, wa, 150 euro per jaar.
|
Ik moest altijd 160 bij unive betalen, ze hebben het nu verhoogd naar 190 terwijl ik nooit iets geclaimed heb.. onzin dat ze het dan verhogen :S
|
Citaat:
Valt me wel op dat veel mensen bij univé zitten. Dat moet een reden hebben :D Ik vraag mij af of het tarief in de grote steden hoger is. Het is namelijk alleen WA, en geen diefstal (waarbij ik me wel voor kan stellen dat ze meer vragen). Hier kun je je gegevens invullen om te zien hoe duur unive is. Bij mij is het 130 voor een jaar. |
londen is echt DUUR
net een brief gekregen : 189 euro !!!! en ik woon in een gat ergens in TWENTE !!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:48. |