![]() |
Six Feet Under.
Toch maar even een nieuw topic.
Ik vond het derde seizoen een beetje tegenvallen, maar ik vind het nu wel leuker worden. (Y) Jammer dat ze niks meer met die lijken doen en geen waanbeelden meer krijgen. Oh, en ik weet wie er dood gaat. |
Ik heb dit een paar keer gezien, maar ik ben afgehaakt..
|
ken alleen seizoen 1 en die was super (Y)..
maarja verder heb ik nooit gekeken omdat het op zo'n raar tijdstip komt en ik de helft altijd mis.. |
Ik kijk pas vanaf aflevering 5 van dit jaar ofzo, erg coole serie.
Arthur is geniaal. |
Citaat:
|
Arthurrrr! :D:D:D
Vooral zijn relatie met die moeder! Te droog! En ik irriteer me zooo aan die Lisa! Altijd met die kut Maya! :mad: Nathan moet haar dumpen, en die Brenda ook! Echt erg dat ze gingen zoennennn.. |
Citaat:
En Billy wordt weer gek. (y) |
Billy is mooi! Wel jammer dat ie een beetje koekoe is ja.
Nee man, Brenda is zooo... zo koud ofzo. Niet dat Lisa zo geweldig is. |
Citaat:
En Billy is lekker ja. :) |
Citaat:
Toen keek ik nog niet, hoewel ik wel eens een glimp opving. En die pratende lijken vond ik zeker wel leuk. Too bad that's over.. |
Zo te horen moet ik maar weer eens gaan kijken :D .
|
Citaat:
|
Citaat:
sorry, niet bij nagedacht. |
Hehe.
Ach zo bijzonder was ie toch niet:P Ok, dat is niet waar! Hij is zoo grappig! |
Ik kijk het nu ineens elke week terwijl ik de seizoenen hiervoor sporadisch keek. Ik vind eigenlijk alles geweldig aan de serie alleen idd wel raar dat ze ineens gestopt zijn met de waanbeelden, hoe zit dat?
|
six feet under is zowat het enige waarvoor ik de tv aanzet (y) en ik vind de serie er eigenlijk alleen maar beter op worden naar mate de seizoenen vorderen.. jammer dat die dvd's zo teringduur zijn
|
Ik zag de boxset van seizoen 1 voor 45 euro in Duitsland.
|
Citaat:
|
ja six feet under eindelijk mensen die het programma ook kijken!!! niemand om me heen kent het, en het is de beste serie in de wereld!! I love Nate
|
Citaat:
Vroeger was het toch vooral de lijken die daar opgebaard lagen en klaar stonden om gemake-upt te worden enzo. Toch?:S Ik keek het namelijk ook erg weinig. |
die vader? Done that, been there.
Dat hoofdstukje is afgelopen en nu gaat de serie weer verder logisch toch. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kaufen Sie Six Feet Under - Staffel 2 (5 DVDs) und Six Feet Under - Gestorben wird immer, Staffel 1! Zusammen für: EUR 59,94 http://www.amazon.de/exec/obidos/ASI...764353-8890434 Weet iemand of Amazon in Nederland levert? |
Citaat:
|
Ah, mooi. (y)
|
Citaat:
|
Echt een super goede serie. Ik heb sinds dat ze opnieuw uitzenden elke keer gekeken en ik volg het nu veel beter.
Ik zou ook alles wel op dvd willen hebben maar 't is wel duur :( |
Geweldige serie ja (y) wel jammer inderdaad van die lijken en waanbeelden, maar ik vind het wel een goed seizoen. Overigens, nog maar 3 afleveringen te gaan, dan is het alweer afgelopen.
|
Citaat:
|
ach, zolang het niet duits nagesynchroniseerd vind ik dat best oke
|
Geen Nederlandse ondertiteling inderdaad, maar dat is niet zo'n ramp. De taal kan gewoon in het Engels dus alles zal prima te volgen zijn. Voor extra duidelijkheid kun je eventueel nog de Engelse ondertiteling aanzetten.
|
Net als bij de BBC. Wie gaat mij zo'n dvd box voor kerst geven?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het echt vet spannend met die vermissende Lisa!
Ik werd er echt verdrietig van! :( Echt alles loopt nu tot zo'n climax en daar eindigt deze serie dan ook mee wedden? Zit je echt een jaar in spanning. (n) |
Citaat:
|
Citaat:
Ja dat vinden ze leuk, maar goed we moeten er nu maar eens aan wennen, ze doen dat natuurlijk bij iedere serie/soap e.d. |
Citaat:
En bij soaps doen ze het inderdaad ook, alleen zie je dan maandag hoe het afloopt. :mad: |
Citaat:
(Oeh vanmiddag filmen!(Y) ) |
Ik ben echt benieuwd hoe het afloopt met Lisa. :eek:
De laatste aflevering is vandaag volgens mij, of één na laatste? :s |
Ik wil het eerste seizoen helemaal kopen. Ik heb nog nooit een aflevering gezien maar het concept en de regisseur spreken me aan + mijn beste vriendinnetje is er dol op dus het zal wel goed zitten. (Y) Komt het vanavond op tv?
|
Vanavond weer, ja. 22:40, op Net5 geloof ik?
|
Nederland 3 joh!:P
|
ik heb eens een aflevering op een dvd gezien.. verder niets..
was wel ok denk ik// |
Citaat:
|
Wat ging het opeens snel! :eek:
Lisa is opeens al twee weken vermist en die moeder gaat nu al trouwen. :s |
Ik vond dat er maar weinig gebeurde! Je wordt zo in spanning gehouden enzo...
Maar het ging inderdaad wel snel. Volgens mij is die nieuwe vriend van Ruth echt een conman! Hij is een foney enzo! |
Hoe groot is de kans dat een vermist iemand na twee weken nog levend wordt teruggevonden? 0,5% ofzo? Misschien blijft ze wel gewoon weg zonder dat we ooit te horen/zien krijgen wat er gebeurd is :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:19. |