![]() |
volgend jaar zelfde vakken?
ik moet nu vakkenpakket kiezen, mijn vraag is: als ik bijvoorbeeld biologie niet kies, krijg ik die dan wel gewoon volgend jaar?
voorbeeld: pakket: Frans, Wiskunde, Engels, Nederlands,Economie, Natuur/scheikunde krijg ik dan nog wel biologie ? :| :s zit in vmbo-T 3e klas 3e klas>>>naar>>>>4e klas gaat het over |
Als je het niet kiest krijg je het niet. Dáh.
|
Wat je kiest dat krijg je definitief. Ook als je Havo of VWO doet: als je geen biologie kiest dan krijg je dat de komende 1,2,3 jaar helemaal niet meer.
|
Nee, je krijgt geen bio.
|
nee als je het niet gekozen hebt, en het zit niet in het gemeenschappelijk deel, dan krijg je het ook niet. Biologie dus niet.
|
Citaat:
|
Biologie is een keuze vak, het hoort niet bij de verplichte vakken als Nederlands, Engels en nog een paar.
Als je biologie wilt, kun je daar voor kiezen, dan doe je dat volgend jaar ook. Als je geen biologie wilt, moet je dat aangeven en dan krijg je dat niet volgend jaar. Citaat:
|
Nee als je een bepaald vak niet kiest dan krijg je dat dus niet, duh. :D
Hm... een pakket met economie en natuur/scheikunde. Vreemde combi. ;) |
Citaat:
|
Damn :D
|
Zijn natuurkunde en scheikunde tegenwoordig geen aparte vakken meer? :s
|
Citaat:
Nou ja ik heb een keer de examens bekeken, nask1 is meer natuurkunde en nask2 meer scheikunde |
Citaat:
Wat is er zo vreemd aan? Toen ik op het VMBO zat, had ik dezelfde vakken (dus economie, nask 1 (natuurkunde) en nask2 (scheikunde). Zo kan je tenminste meerdere richtingen in. Nu zit ik op HAVO en heb N&T met ec1 en m&o. Zo kan ik later met mijn vervolgopleiding in de sector Techniek en Economie. Dus eigenlijk best handig! :) (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wilde toch de "A-kant" / economierichting op en koos ik Wiskunde A, Economie en Handel (= Economie 2). Had ik nog 1 lege plek over en daarvoor nam ik Frans, omdat ik nou eenmaal ook goed was in talen (op Engels na, dat dus verplicht was :s ). Maar de "B-vakken" zoals Natuurkunde en Scheikunde spraken me TOTAAL niet aan, in tegenstelling tot Wiskunde A en Economie. :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:36. |