![]() |
Problemen met eten
Zaterdag had ik te overdadig avond gegeten, de hele nacht ziek en wakker gelegen van het eten...
Sinds die dag lijkt mijn maag echter wel bang voor eten, iedere keer als ik ook maar iets eet wordt ik misselijk en als ik het niet met heel kleine hapjes eet krijg ik het niet eens weg! Nooit heb ik last van geen zin hebben in eten, ik eet altijd normaal, genoeg fruit, af en toe wat lekkers, twee maal daags brood en avondeten. Vandaag kon ik slechts 3 broodjes, 1 kiwi, en wat hapjes avondeten op in een dag van 9 tot nu, met les, werk en dik een uur fietsen! En nu ben ik weer misselijk! Ben ik ziek? Moet ik me zorgen maken? |
Ik denk dat je gewoon nog moet bijkomen van dat vele eten op zaterdag. Mogelijk ben je een beetje ziek. Rust uit, drink genoeg, eet zoals je lichaam dat wil, en ik denk dat het over een dag of wat wel weer beter zal gaan :)
|
Ik denk dat je gewoon nog een beetje ziek bent, gewoon een beetje uitzieken en het gaat wel weer over.
|
Het is idd al minder geworden, gisteren 3 uur gefietst, dan moet je uiteindelijk wel eten :)
Bedankt voor de tips! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:36. |