![]() |
wanneer
Wanneer stopt de adem
klopt het hart voor de laatste keer want lol in het leven heb ik allang niet meer voel het mes op mijn polsen de pijn voor de laatste keer haal nog een keer adem en dan ben ik er niet meer t is mn eerste gedicht dus goed zal t neit zijn :bloos: bedankt voor t lezen in ieder geval! Groetjes Lola |
Voor een eerste gedicht vind ik 'm geheel niet slecht. De terugkeer van de rijm vind ik in ieder geval leuk. Verder is het vooral een al veel bedicht onderwerp en ik vind jouw versie ook niet erg origineel, maar ga vooral door met schrijven :).
|
Ja, wat CSN zegt, je rijm is goed, niet geforceerd of zo. Je onderwerp is nogal puberaal. ik ben benieuwd naar je volgende gedichten, want er zit zeker nog meer in. :)
|
haha oke, bedankt :) Dat mn onderwerp puberaal is kan best maar zo voel ik me gewoon :p
Groetjes Lola |
Citaat:
Dat klinkt misschien wat negatiever dan het bedoeld is, aangezien je meer hebt gedaan dan alleen neerkwakken. |
Flink mes, dat je op meerdere polsen voelt :eek:
Verder is je rijm niet slecht, maar het probleem is dat het helemaal niet bijzonder wordt verteld. Dat is wat beter zou kunnen (y) |
Citaat:
lijkt me nou heerlijk romantisch Ik sluit me aan wat hierboven al gezegd, al moet ik er wel bij zeggen dat ik ze veeeeeeel slechter heb gezien. |
Ik kan het alleen maar eens zijn met mijn voorgangers. Wat goed is aan je gedicht is dat het fijn loopt en dat de rijm niet geforceerd is (weliswaar niet echt origineel maar die herhaling vind ik gek genoeg wel leuk). De inhoud is wat minder, maar ga vooral door. (y)
|
Citaat:
Ik neem aan dat je ook een Chinees slagersmes met minstens één hand vast moet houden, dus het probleem blijft. :o |
Citaat:
|
He, nou zie ik het helemaal voor me :(
Verder sluit ik me bij CSN aan :) |
haha :D helemaal niet aan gedacht dat van die polsen :p Bedankt voor de reacties :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:49. |