![]() |
Ska-P dan toch uit elkaar
2005-03-15
During 10 years , fueled with energy , passion and hard work , SKA P has been delivering its music and message all over the world . Now we have taken the decision to put our career into brackets for an indefinite length . Before this , we have decided to do a farewell tour we would like to share with all the people that have supported us during all these years ( the audience , our technical crew , promoters , medias , etc ....) . We know this is going to be a sad news for our fans and we present them our sincere apologizes . Due to this interruption in our career , we will not record a new album in the next future . Many thanks to all of you for your unwavering support . Niet een van de meets geliefde bands hierop het forum maar zelf vind ik het wel jammer om te horen, was een erg tooffe live band die een dijk van een sfeer konden doen ontstaan. Hopelijk nog een afscheidsgig in Nederland ofzo. |
jammer.
|
ach.. en zo heeft alles wel iets :)
|
verantwoord ordinair
|
Ska.....
tsja. |
Ik werd onlangs nog gevraagd voor een band die ska mixte met latere Agnostic Front.
ik heb me kunnen beheersen, maar de breinaald was gevaarlijk dicht bij m'n oogbal. |
.....ach ja....
aan het einde van de dag zijn we allemaal mensen :o |
shit heb ze nog nooit gezien, vorige keer cancelde ze :S
Hopelijk nog afscheidsconcert in Nederland inderdaad. Vind het zeker wel een relaxte ska band |
M-m-maar maar,... Komen ze dan niet meer naar Sziget?:(
|
Citaat:
|
Thanks (y)
|
jammer, k heb ze 1 keer live gezien en dat was echt wel een leuk feestje(Y)
|
Hmm, volgens de site gaan de geplande optredens gewoon door, maar verder staat er ook geen commentaar bij over het feit dat ze uitelkaar zijn, misschien niet echt betrouwbaar dus....
|
Citaat:
als je de pagina opent is het het 2e kopje ofzo :s |
Ja dat heb ik ook wel zien staan, (ben dan wel moe, maar ook weer niet zo gaar) maar verder wordt er toch geen commentaar gegeven over tours die niet doorgaan door het uitelkaar gaan?
In iedergeval niet in dat stukje maar ook niet bij de tourdates. Vandaar...:) |
o zo bedoel je, nee die optredens zijn geloof ik dan ook al de afscheidsgigs
|
Ow dan mogen ze nog wel uit elkaar gaan! :D :nono:
|
:(
gaan ze nog wel in nederland komen?? k wil ze toch wel 1x gezien hebben |
Ik heb ze wel eens gezien, en eerlijk gezegd zal dit me dikke swans wezen.
Maar iedereen zn eigen smaak natuurlijk. |
vet relaxed!
|
ik had ze toch al gezien
|
:d
|
vet relaxed :cool: (y)
|
Citaat:
2 keer op rij afzeggen was niet cool van ze (n) |
ik wil ze dan echt wel weer zien