![]() |
slechtste/meest achterlijke standje
Aan welk standje hebben jullie nu echt een hekel? Wat is de allergrootste turnoff voor jou?
Voor mij 69 en missionaris. 69 omdat ik het genant vind dat de man vanuit die positie alles kan bewonderen. missionaris, omdat er maar weinig mannen zijn die dit standje daadwerkelijk beheersen. Soms heb je er een bepaalde soeplesse in de heupen voor nodig die kennelijk alleen vrouwen bezitten. Anders is het een soort van seksueel opdrukken. |
geen idee. de meeste bevallen wel.
alleen als je zeg maar als meisje op je zij ligt en hij ligt achter je op z'n zij en komt er bij jou via achter in....doet niet zoveel voor mij. 69 is juist lekker! :P |
Persoonlijk vind ik elk standje wel lekker.. Dat mannen het missionaris standje niet goed kunnen bezitten vind ik onzin. Mijn vriend heeft er iig geen last van ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Lepeltje gedoe. Wie de fuck heeft dat uitgevonden. :mad:
|
Niet het slechtste of het minst achterlijke (bestaat volgens mij niet eens :)) maar het minst leuke vind ik op zijn hondjes... Je borsten hangen er onaantrekkelijk bij, je kont is helemaal te bewonderen (je kont, niet enkel je billen dus :bloos: ) en vaak is het zo wijd, dat het pijn doet als de jongen te hard stoot. Dus moet hij zich inhouden, wat ook niet leuk is. Leuk alternatief is dan weer gewoon op de buik gaan liggen, vind ik heerlijk (y)
|
Citaat:
Ik vind persoonlijk mijn minst favoriete standje, dat zij bovenop zit, en dat het dan TE lang duurt...pijnlijk op den duur. Maar technisch gezien maakt t voor de man niet al te veel uit hoe. |
ik vind alles wel best, zolang ik er maar plezier aan beleef
|
69 lijkt me beroerd
|
Kheb een beetje een hekel aan 69. Het is zo'n beroerde houding, en de jongen kan álles zien! Daar voel ik me niet zo prettig bij..
|
Citaat:
|
anaal :| (n) lijkt me echt vreselijk..
en van 'echte' standjes, ook 69..je kan toch nooit optimaal genieten omdat je bang bent zn piemel eraf te bijten. |
Citaat:
|
oh overigens kom ik even terug op wat ik eerder zei, alleen anaal is niets voor mij :p
|
in een serieus 1000 standjes boek dat ik ooit eens van me ouders heb gekregen stond een standje waarbij de jongen op een gelijke brug ligt en het meisje zich met haar mond vastzuigt aan z'n piemel... en dan voor de rest zomaar in de lucht zweeft.
Dat vond ik écht een raar standje. Ga ik ook niet uitproberen, en ik dacht ook dat het als grapje is bedoelt. Maar voor de rest stonden er wel allemaal serieuse standjes in dat boek. Misschien dat ik het verkeerd begrepen hebt. Maar anders is dat het meest achterlijke standje. Owh en ook nog een kamasutra standje waarbij de vrouw de man pijpt terwijl ze de handstand maakt op zijn knieën en zo'n holle rug maakt dat de jongen haar weer kan beffen. |
ik vind de bananenplukker toch best tegenvallen...
|
anaal he. schijtzooi.
|
Aan geen één eigelijk.
Kan me zo niks bedenken. |
Citaat:
En op internet ziet hij niet míj, dat scheelt ook :p |
Citaat:
|
Lepeltje lepeltje, je kunt elkaar niet goed aankijken en de stimulatie ik ook niet bepaald toppie joppie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb geen probleem met 69 omwille van het zicht dat m'n vriend dan heeft, maar ik vind het wel minder leuk omdat ik echt niet goed mijn ding kan doen als hij ook zijn ding aan het doen is, zeg maar ;)
|
Citaat:
|
Idd, en dat is jammer :eek: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
haha, nee, ok. maar wat kan jou het schelen als hij alles ziet? hij vindt je mooi en lief hoor! :) |
Citaat:
|
Citaat:
Mislukte standjes... Ach, niets is echt mislukt. Tenzij het zo onhandig is dat het echt niet lukt, maar ja. Dat probeer je de volgende keer ook niet weer, dus t blijft niet hangen. |
Citaat:
|
Mocht ik er flink wat geld voor krijgen, zou ik nog 69 niet overwegen. Of ik moet er een Dagobert Duck-geldpakhuis mee kunnen vullen, dan zou ik het misschien nog proberen.
Verder niet echt dingen die me zo met afschuw vervullen dat ik er spontaan misselijk van word ofzo. |
Citaat:
Ik heb er geen problemen mee als hij me bekijkt, maar juist vanuit die invalshoek.. dat vind ik genant :bloos: Kannik ook niets aan doen.. :) |
ik kan niet echt een standje bedenken dat ik niet lekker vind.
69 is een beetje passen en meten en met de lamp uit zie je toch nix van elkaar. |
69, omdat ik dan niet lekker lig.
Ik bovenop, omdat ik niet kan bewegen en voelen tegelijk. Maar geil is het wel though. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Niet zeuren, gewoon neuken! |
de vrouwen hebben complot tegen ons!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
69! En dan niet omdat mijn vriend dan alles kan zien, dat maakt mij niks uit, maar ik geniet daar meestal zo van dat 't mij niet lukt om hem tegelijkertijd te pijpen :p
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:18. |