![]() |
Zijn er mensen geinteresseert in Avatar of wil je weten wat het inhoud? Kijk dan op www.avatar.nl
Zo nu weet je wat het is, mijn stelling daarbij: Denk jij dat Avatar je kan helpen je leven in zekere zin te verbeteren? |
Ik heb eigenlijk geen idee wat het precies is :o
Toen ik op de site ging kijken bleek dat het was om anders te gaan denken en zo je leven te verbeteren. Ik snap niet helemaal wat ze willen gaan doen. Bovendien heb ik er nog nooit van gehoord :o |
klinkt erg als oude wijsheid die ook in hekserij terug te vinden is
oude wijn in nieuwe zakken dus. maar ach het kan nooit kwaad om eens goed naar jezelf te kijken alleen .. € 1325 vind ik wel erg veel |
hmm.... charmed nageaapt van dit, of dit nageaapt van charmed...
|
Avatar bestaat al zeer lang dus het is zeker niet nageaapt van charmed en bovendien zijn het 2 zeer verschillende dingen.
Het kost idd zeer veel geld, maar naar mijn mening heb je er ook veel aan. Zo is mijn schoonmoeder dus een Avatar Master en naar haar zeggen heeft zij dus na die cursussen gevolgd te hebben een andere kijk op het leven gekregen. Een veel relaxtere en tollerantere kijk. Ook kun je met Avatar je problemen beter verwerken en daar mee leren om te gaan. |
Citaat:
M.A.W. ik vertrouw ze voor geen 5 cent ... |
Citaat:
|
Gaap, dit valt onder het lijstje: ruk een spirituele arm uit
zal wel van Rukarmuit en Zonen zijn :p |
seems kinda occult to me
|
heeft zo'n avatar hier op het forum nog iets met dat avatar van die site van jou te maken?
|
whahahaha denk ut niet
|
Een avatar is een soort van projectie van jezelf, zeg maar iets waarin je bewustzijn huist.
|
nee, ik vind het ook maar flauwekul, zeker als je er meer dan 1000 euro aan zou moeten geven. Ik ga wel zoiets doen, maar dan gratis.
|
ik weet t niet, maar t is inderdaad heel veel geld. kun je heel veel andere dingen voor doen waardoor je ook een andere kijk op t leven krijgt... DUS!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:22. |