![]() |
love is a curse..
love doesn't exist
it's just a reaction in my brain and when the chemistry is over all that'll be left is my pain to protect myself from these hormones I've had to build up a shield 'cause with all those so-called feelings the worse thing do to is yield so do you understand now what you're asking me to do, bring down those walls by saying I love you? than recognizing the illusion and feeling much worse 'cause after all these years I've learned love is a curse.. wat vinden julie ervan? kwa vorm en zinsbouw en verwoording? en wat denken julie van de inhoud? (en hoe die gebracht is, als julie der tenminste iets in zien en het niet een pak lege zinnen bestaande uit nuteloze zinnen vinden??) xx |
Ik vind hem schitterend. Werkelijk. Hij zou zo in een mooi gevoelig liedje kunnen passen.
Ik vind de zinsbouw ietsje rommelig, soms zijn het korte zinnen, dan lange, maar verder vind ik hem goed lopen. *Big applause* :D |
wow dank u!
ja van die zinnen, dat doe ik altijd, ook alst gewoon voor en opstel schrijven is ofzo :p bedankt om te reageren!! xx |
Ik vind hem vrij standaard.
Op zich niets mis met een onderwerp dat al vaker beschreven is maar vorm en inhoud zijn verder niet echt origineel of opzienbarend. >than recognizing the illusion moet in dit geval "Then" zijn. Then is een tijdsaanduiding. Than is een vergelijking. |
Heel mooi... maar k hoop dat je er niet te ver mee gaat... met die gedachten... nu ja, spraken er al over...
Maar gedicht is heel mooi... (okay, sound, je hebt gelijk jongen over die than, nu ben je blij hee...) Kusje |
Mooi verwoord!!!,
1e 2 strophes lopen goed!, jammer dat ze daarna iets minder lopen.. liefs Mariamne |
ja ik weet het dat die twee laatste strofes niet zo goed lopen, heb nog getwijfeld of ik ze erbij zou zetten.... passen der eigenlijk niet zo goed bij... :(
maar ik heb dan ook al een tijdje niet meer gedicht :p anyway bedankt voor de reacties!! en kritiek is natuurlijk nog altijd welkom :rolleyes: xx ps: dat van die than is een typfout zenne, sorry.. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58. |