![]() |
ARRGGGGGHHernissen
Of ergenissen.
Waar erger jij je op dit moment aan. |
Deze topictitel.
Dit leven. Dat ik morgen om negen uur een presentatie heb en ik zelfs nog geen flauw idee heb waar ik het over ga doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
aan vandaag
|
Aan de IBG, die mijn lening niet heeft gestort waardoor ik nu helemaal blut ben :mad:
|
Lege batterijen.
|
School
De paus Het tekort aan doeks little john |
Aan het trage internet vandaag op school, 3kb/sec.
De horror. |
Mijn studieboek. Zo lang mogelijk uitgesteld om te lezen en inmiddels al drie keer in slaap gevallen.
Grrmbll. |
Dat ik nu als een gek mijn eindopdracht moet afmaken en inleveren.
|
Citaat:
|
Citaat:
Genres in televisie? O, en ergens moet er op Blackboard een module zijn met de naam' Genres in film, tv en nieuwe media.' Gezien het feit dat ik er een tentamen vanaf moet halen zou het erg fijn zijn als ik die module uberhaupt kon vinden, of als ie erop zou staan. |
Citaat:
En ja het staat erop, even zoeken dus. Anders, PM maar, stuur ik je het tentamen wel. |
Citaat:
Bah. |
4 ln 3 - ln3 = x
Dat soort idiote zooi. En halfreacties. |
Mensen op N&A.
Wacht, maak daar 'domme mensen' van. Wacht, maak daar L... oh nee, dat mag ik niet meer zeggen. Dan krijg ik een ban voor denigrerende uitspraken. |
Aan het feit dat hasseltboy niet online is.
Aan het feit dat ik nog teveel moet doen voor school. |
Mark Almighty..
|
mijn buik
mijn boek mijn boeken het feit dat ik drie tentamens heb in april april in het algemeen dat op kamers gaan zo fucking duur is dat ik de afgelopen tijd zo goed als niets heb uitgevoerd waardoor ik het nu fucking druk heb dat ik nog steeds geen mailtje heb gestuurd aan de studie-adviseur van rechten dat we vanavond vergadering hebben geldgebrek dat ik niets durf vakantie vriendinnen die vast weer niks willen doen in de vakantie waardoor ik voor het tweede achtereenvolgende jaar waarschijnlijk gezellig thuis zal moeten blijven mezelf |
Citaat:
Leonoor! Leonoor! Zie je dat! Denigrerend! En kwetsend! En beledigend! Ik eis een ban van een week! |
Dat ik meedoe aan een zogenaamd onschuldig moordspelletje, maar dat ik wel gillend het huis door ren , omdat ik enge beschuldigingen krijg met krantenletters, opgebeld wordt door een enge stem, edm.
Ik durf het huis niet meer uit zonder m'n snor, zonnebril en pet. :( (je zou er van schrikken hoe anders een mens er daarmee uit ziet :p) |
Citaat:
:D Ik zou het op M&M proberen.. |
School.. en mijn eigen luiheid..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ilsetjuhh/love_fulfilled.
Mark Almighty s.com forum! Jullie allemaal! (ziek thuis+dag verveling lijdt onherroepelijk tot massale gekte, ik ben niet aansprakelijk te stellen voor elke belediging en/of taalfout in bovenstaande post. Ook elk gebrek aan humor valt niet aan mij te wijten. Dank u.) |
Vliegtuigen. Muziek. Vrolijke mensen. Mezelf. Emoties. Deze week.
|
Feestjes.. (niet aan die krengen zelf.. maar dan moet je weer een kadootje kopen en dat kost geld en dan weet je weer niet wat.. zoo schijte irritant)
|
Citaat:
|
op dit moment:
ik heb een spiertje onder m'n oog dat de hele tijd aan het trillen is. Erg vervelend. In het algemeen: spelfouten het verkeer ach... ik ga t ook niet allemaal opnoemen :p |
Citaat:
Dat ik, als ik niet eet, honger heb en als ik wel eet misselijk ben. Dat ik zo moe ben dat ik vrees nooit meer genoeg energie te hebben. Deze topictitel inderdaad:o |
Het leven is zo slecht nog niet.
|
Me juf van ned/eng die de heletijd comentaar geeft :mad:
Ik erger aan mezelf dat ik de laatste tijd veels te druk ben. En ik erger aan mezelf dat ik snel rood wordt :bloos: Verder kan ik op niks op komen. I'm happy happy happy happy.... |
Aan kleine klootzakje op het internet die doen alzof ze "de man" zijn, en iedereen uit shelden voor; 'VUILE K*NK*ERMAGOOL"
terwijl ze in het echt slecht kleine gore klootviolen zijn. |
mensen die op een (rol)trap gewoon voor je neus stil blijven staan alsof er niets aan de hand is terwijl ik -nog redelijk vriendelijk- vraag of ik er langs mag, bij de derde keer reageren ze pas, ren ik als een gek, is de trein weg, grrr :mad:
|
Citaat:
En aan de gedachte dat ik dit jaar waarschijnlijk niet op vakantie kan omdat ik mijn geld moet 'sparen' voor als ik op kot ga binnenkort... Ik wil naar Spanje :( |
Mensen die de openingspost niet lezen. Huiswerk enzo. Verder niks vandaag. :eek:
|
mijn tekort aan motivatie
mn vader |
Familie
|
"booty shaken"
|
verkoudheid
niet kunnen concentreren verveling |
Citaat:
|
Aan dat hij op afwezig staat (n)
|
dat ik morgen een tentamen van bedrijfsadministratie heb en ik t toch nog best moeilijk vind...
dat ik nog steeds niet de jokers van de AH heb :s voor de rest ben ik wel happy :) |
mezelf:o
|
Kindjes bij mij op school. :(
|
Citaat:
|
De tijd dat we normaal samen online zitten, zit ik nu alleen te forummen en hij in New York. Frustrerend! Ach, nog maar 5 dagen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:51. |