Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   Alles over Navelpiercings --> be here please?! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=114103)

Chloe Siere 02-06-2002 11:21

Ik heb besloten om een navelpiercing te laten zetten.

nu wil ik graag van jullie een paar dingetjes weten.

- nml, hoeveel kost het ongeveer, hoe lang mag je niet zwemmen e.d. dingen.

- maar ook, deed het pijn? hoe doen ze het?

- en waar heb je het gedaan als je het dus hebt laten zetten? en was dit een goede keuze?

- ow ja, en als je de piercing uit moet doen. hoe lang kan je hem dan uit houden? of kan dit niet zomaar? hetzelfde als je de piercing wil verwisselen voor een andere piercing... ?

- en jongens: wat vinden jullie van een navelpiercing?

thanx alvast

KazzZ 02-06-2002 11:26

de kosten zijn ongeveer rond de 50 euro dacht ik.. of iets minder. Ennuh... je mag wel rekenen op 3 maanden genezingstijd, dus in die tijd mag je zeker niet zwemmen. (tenminste niet int zwembad).
Kep er zelf ook eentje, heb er zeker geen spijt van, hijs best koel :)
Ow het deed overigens helemaal geen pijn, had amper door dat ze de naald erdoor heen haalden. Ze gebruikten bij mij een koude spray, dat verdovend werkte.

cha0s 02-06-2002 11:35

uhm, ...het Algemene Piercing Topic ???

Chloe Siere 02-06-2002 11:43

Citaat:

cHa0s schreef:
sorry, k had nog gezocht met "zoeken" maar kon niks vinden. anders had ik deze topic niet gemaakt. maar k laat deze staan,
de info die ik wil staat er niet echt bij.

k weet niet of forumbazen t goed vinden... maar dat merk ik vanzelf dan wel...

cha0s 02-06-2002 11:51

Citaat:

*RainBow* schreef:

sorry, k had nog gezocht met "zoeken" maar kon niks vinden. anders had ik deze topic niet gemaakt. maar k laat deze staan,
de info die ik wil staat er niet echt bij.

k weet niet of forumbazen t goed vinden... maar dat merk ik vanzelf dan wel...

hmm okeej.. ;) (hij staat nog op de 1ste pagina zelfs ;))

spacegirl 02-06-2002 12:29

goede topic meid!

ik heb rond gekeken, ze koste rond de 45 euro incl. sierraad.

En de rest wil ik ook wel weten, nog 1 vraagje, ik sport dan en doe watersport, kun je als je toch gaat zwemmen een waterafstotende pleister erop doen, en een badpak erover en als ik klaar ben t goed ontsmetten, of heeft dit geen nut?

*mandarijn* 02-06-2002 16:09

hier anders wat handige sites: http://www.angelfire.com/band/britneyned/piercing.html

en bij deze site staan foto's hoe ze het piercen:http://www.twistedpair.nl/girls2chat/piercing.html

en anders moet je ff naar google.com en dan navelpiercing invullen, dan krijg je egt veel informatie! (y)

Qamra 02-06-2002 17:34

Ffie OT hoor--> als je zoveel vragen hebt, weetj e dan wel zeker of je hem ECHT wilt hebben? Bedoel, als je niet weet HOE ze hem zetten enzo..

Misschien ben ik wel te zeikerig hoor..

spacegirl 02-06-2002 17:44

Citaat:

Evil-Cherry schreef:
Ffie OT hoor--> als je zoveel vragen hebt, weetj e dan wel zeker of je hem ECHT wilt hebben? Bedoel, als je niet weet HOE ze hem zetten enzo..

(k weet dan wel hoe ze t zetten maar toch,eerst wist ik dat ook niet) maar misschien omdat ze t mooi vinden?

perseus 02-06-2002 18:02

www.bodypiercing.com

Chloe Siere 02-06-2002 18:25

Citaat:

Evil-Cherry schreef:

dit vind ik dus nergens op slaan. natuurlijk ben ik zeker, en ik weet wel ongeveer hoe ze het doen. k ben ook de domste niet, maar k ben gewoon benieuwd. that's all.

sweetgirl17 02-06-2002 19:21

Toen ik mijn navelpiercing heb laten zetten mocht ik gelijk gaan zwemmen.
Als ik het maar goed schoonmaakte met Betadine scrub (die had ik erbij gekregen).

Bij mij deed het best zeer.
Eerst hadden ze een verdovingsspuit gegeven, maar die werkte helemaal niet.
Dan pakken ze met een tangetje het bovenste van je navel vast om het midden te bepalen en dan steken ze de naald er doorheen.

Ik heb het laten doen bij John's Praktijk in Breda.
Een aanrader, hier zijn ze heel hygiënisch.

Ik heb er in ieder geval zeker geen spijt van dat ik er een heb laten zetten.

Succes,

groetjes

! am mE 02-06-2002 19:29

Citaat:

*mandarijn* schreef:
hier anders wat handige sites:
Alleen het rokje van Britney Spears zit best laag... (n)

Kali 03-06-2002 05:54

vriendin van mij heeft het vorig jaar de 20e juni ongeveer laten zetten, is daarna flauwgevallen, NU is het nogniet dichtgegroeit, kleding schuurt en doet pijn, zwemmen mocht ze eerst helemaal niet, en piercing zerlf veranderen heeft ze ook nog niet gedaan, denk dus na voor ge ermee begint

F0RuM-PuNK 03-06-2002 07:00

Citaat:

! am mE schreef:

Alleen het rokje van Britney Spears zit best laag... (n)

je kunt em natuurlijk ook tot je schouders optrekken ja

boardbabe 03-06-2002 07:32

piercing nazorg pag.

bubbeltjes 03-06-2002 09:44

Citaat:

cHa0s schreef:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:55.