![]() |
auditieopdrachten
heey!
Omdat ik binnenkort (=morgen!!!) een auditie heb voor een drama opleiding, vroeg ik me af of mensen die al eens auditie hebben gedaan misschien willen vertellen wat voor opdrachten ze moesten doen. Moet ik een gebakken ei nadoen??? :p |
Licht eraan waar je auditie doet. In amsterdam hebben ze wel vage opdrachten als doe een vlieg die vastzit in de stroop na. Maar ik dacht dat alle auditie's in amsterdam al gedaan waren.
|
Citaat:
En in Utrecht een appeltaart met heimwee. Ik heb gelukkig nergens zo'n opdracht gehad. En het hangt inderdaad erg af van waar je auditie doet. Dus, say it but :) |
Ik kom net terug van een auditie voor docent drama. Daar moest ik een eigen lied schrijven en zingen.... :s was moeilijk!
Ook moest ik doen of er een ramp was gebeurd en er dan in een verzonnen taal in paniek over vertellen. :) Ik ben trouwens niet aangenomen maar heb wel veel genoten en geleerd! :) |
Citaat:
Zwolle denk ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ga je nog meer audities doen? |
Citaat:
Weet jij misschien op welke toneelscholen een goede zangstem minder belangrijk? Want is Zwolle is dat dus behoorlijk belangrijk maar zingen is bepaalt niet mijn sterkste kant.... :s |
Citaat:
Ik heb zelf voor docent drama auditie gedaan in Arnhem en Eindhoven (maar Eindhoven verhuist komend jaar naar Tilburg). Bij beiden aangenomen. In Eindhoven krijgen we nu wel koor, maar bij de audities werd er geen zang gevraagd ofzo (in Arnhem ook niet). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:07. |