![]() |
Lost Eden
iemand wel eens gespeeld?
zoja, wat vond je ervan enig idee hoe ik 't in godsnaam op windowsXP installeer? |
Geinig spel is dat ja :) onder XP krijg ik em helaas ook niet aan de praat...tis nogal een DOS game :D
|
'T is al gelukt!
alleen vergeten te saven dus moet zometeen weer 'n half uurtje spel inhalen, maar dat vind ikt otaal niet erg bij dat spel :D tis gewoon, sfeertje, weet niet :D topgame (y) |
Citaat:
|
ik heb gewoon de dosinstaller ofzo gepakt
toen de instellingen AUTO laten zoeken maar met het geluid wat zitten kutten moet je van die getallen invullen geloof dat ik 5 1 had ofzo, nja weet niet preciees enzo, btje vanalles proberen :P |
Ik weet dat spel nog wel, al heb ik destijds alleen de demo gespeeld. Was wel leuk.
|
ik heb haat aan dat spel :P
ik heb like, alles gedaan wat ik moest doen moet nu naar zo'n grot van moorkusrex, maar die is dus nog niet op mn map gezet :| |
Het tweede CD-ROM spel dat ik ooit kocht, destijds voor mijn ultieme 386DX met double-speed CD-ROM :cool:
|
Citaat:
bij mij wel iig :D |
The 7th Guest :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
moet je alle sounds in-game op zn hardst zetten!! :D
|
Citaat:
het is niet zacht ofsow, maar dr zit gewoon ruis tussendoor... |
hmm was Lost Eden ook niet zo'n spel op die console van Philips ofzo? Met die dino's?
|
het heeft idd dino's erin
seventh guest heb ik ook nog liggen, nog nooit gespeeld, btje fatsoenlijk spel? |
Geniaal spel toen, maar ik moet zeggen dat het eigenlijk wel heel vervelend was met die plekken zoeken om een Citadel neer te poten etc. Ik bleef maar ronddolen op zoek naar een ding.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:57. |