![]() |
Emo
Hmmmm.. ik zal wel achter lopen ofzo maar ik vroeg me af wat ik me nou eigenlijk moet voorstellen bij Emo ..
In de zin van.. muziek? kledingstijl? leefstijl? En hoe klinkt het of hoe ziet het er dan uit? :s |
Ik wist trouwens niet waar ik het moest plaatsen en ik las het hier steeds.. dus vandaar dat het hier staat.. :)
|
Hij moet naar Lifestyle lijkt mij.
|
Done.
|
ok dan kan dit topic nu weer gesloten worden :):):)
zoek op google ofzo |
ik probeer al heel lang emo te worden maar het lukt me telkens niet dus ik kan je niet helpen :mad:
|
vraag het emoboy :rolleyes:
|
pot zwarte verf in je zelfgeknipte haar, 2de hands kleding, geen vrienden (krijg je met stinkkleren van iemand anders), en luisteren naar een soort langzame punk met zangers die het mannelijke testosoron missen.
|
emo is gay :)
|
Citaat:
|
maar helaas niet neukbaar
|
Citaat:
|
|
born to lose is wel emo :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Of je bent gewoon vaag.. want ik neem aan dat je het eerste wel meende.. :rolleyes:
|
Citaat:
|
Deze beste knul kan het je vast goed uitleggen.
|
|
Kan zijn :)
Maar mijn topic werd verplaatst.. maar ja, zat het in mijn achterhoofd houden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaymo.
|
Zal ik deze topic maar dicht doen? :s of gaat er nog iets spectaculairs komen? :D
|
emo is een steen.
een boze steen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
hehehehe xcollapseofmyheartx :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oehhhe emo <3
|
Citaat:
|
er was ooit een geniaal filmpje over een gast die emo werd. eens zoeken.
http://www.somethingdirectory.com/main_emo.htm maar ligt plat :( |
die hele emostroming is een grote poseurbeweging, met allemaal van die sjaps die te zacht zijn om hardcore te luisteren, maar zich te hardcore voelen om pop te luisteren.
der zitten zeker wel goeie bands tussen, maar echt te veel is wack, met allemaal dat uiterlijk vertoon, en allemaal die 16 jarige meisjes die net hun britney en avril cd's weggeflikkert hebben, en nu naarstig op zoek zijn naar hun identiteit. en die dan denken te vinden in een of andere hippe levenswijze, om over het sxe maar te zwijgen. |
Citaat:
|
Citaat:
'Vroeger' was er dikke chaos in de pit, nu staan er mensen in een kringetje omheen, te kijken naar 5 mannetjes (n) |
allemaal dat soort scenes, maargoed, in maastricht (european hardcore party of hoe heette dat) ging het toch altijd goed hard loos :)
|
Citaat:
http://forum.scholieren.com/fotoboek...4y03wtsZbt.jpg check! |
hehe ja.
mag ik dan nu vragen wat dat met emo te maken heeft? |
hehe niks joh
|
Citaat:
deze heb ik al es gepost maar goed voor al je graag emo verantwoord bezig bent klik hier :o |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |