![]() |
Ga jij je examens halen?
Omdat ik het zo cool vind om het 1e topic te openen en omdat ik nieuwgierig ben naar de verwachtingen ten opzichte van de uitkomsten. :)
|
Ja :p zo ziet het er naar uit :)
|
tuurlijk slaag ik (vwo)
|
"Ik vink graag dingen aan."
wat me dan meer een Onzin-optie lijkt, maargoed. Ik heb m'n examen 2 schooljaren geleden al gehaald :) |
Ik vink graag dingen aan.
Echt handig om dat erbij te zetten, als je een serieus topic wilt. :rolleyes: |
ik hoop dit jaar te slagen voor mn vwo, vorig jaar gezakt dus dit jaar hopelijk verbetering :D
|
Ik ga dit jaar slagen (vwo) ik hoef voor geen enkel vak op me CSE hoger dan een 2,3 te halen dus dat moet gek gaan als ik dat niet haal.
|
Ja, vwo.
|
Ga er wel vanuit, vwo.
|
wordt een grote verrassing, hoop het wel, VWO
|
Ik denk van wel, sta er goed voor :)
|
Moeten de mensen die nog niet in het examenjaar zitten de onderste optie aanvinken, of mag het ook een andere optie zijn?
|
Citaat:
|
Ik vink graag dingen aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja kan haast niet meer zakken :)
Nu nog ingeloot worden:( |
Dingen aanvinken is wel (y)
|
Jep, makkelijk. :)
Havo is niet echt wat je noemt een eh. uitdaging voor me. |
ja! havo
|
Ik heb heel positief 'ja, vwo' aangevinkt. Waarschijnlijk wel, maar ik moet me nog even door de SE's worstelen, die niet allemaal even positief zijn uitgevallen. (maar daar staat onze school bekend om)
|
Geen idee, VWO
Daar had ik ook nog ff een vraagje over... Ik heb E&M als profiel, met vrije ruimte Bio1 en M&O. Ik ga er vanuit dat ik Economie en M&O onvoldoende haal, hoe erg mogen die zijn (mag dat uberhaupt?) Ik ben er op het moment van overtuigt dat ik van die 2 onvoldoendes 1 x een 4 en 1 x een 5 (of natuurlijk 2 x een 5 :P) mag halen. 2 x een 4 mocht volgens mij niet of wel? Ik heb btw bio1 afgesloten (met een 5.5 (yeah im lucky), dus volgens mij maakt het voor mn uren niet uit dat ik M&O niet ga halen. Ow btw met die 2 onvoldoendes mag ik er zeker niet nog 1tje halen (in het Algemene Deel ofzo?). Bijvoorbeeld 3 x een 5 ofzo. |
Citaat:
|
Ja, of er moeten hele gekke dingen gebeuren. :)
VWO. |
Ik ga er vanuit dat ik het examen (VWO) wel haal. Als ik er maar in slaag alle schoolexamens op tijd te maken.
|
Ik sta voor mijn PTA wel goed, en ik verwacht niet ineens diepe onvoldoendes te halen. Ik verwacht dus wel te slagen voor mijn vwo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga overigens wel slagen denk ik :P alle gemiddelden zitten tussen de 5,5 en een 6,5 dus eindig met alles wel een 6 hoop ik:) |
Citaat:
|
siiiiiiicke shit :P
|
Lijkt me wel, vwo.
|
Citaat:
ik bedoel, elk vak hoger dan een 8,7 dat is ziek gewoon! :rolleyes: |
ja :mad: (vwo)
|
Citaat:
M&O kan namelijk weggestreept worden omdat je al bio1 als vrije vak hebt. Maar als je je aan bovenstaande houdt dan staat M&O uiteraard ook niet op je cijferlijst. |
Ja, VWO. :)
|
Citaat:
|
ja :) vwo
|
ik hoop het, havo
|
Ja, vwo :)
|
Het moet wel heel erg raar lopen als ik niet slaag :) (vwo)
|
Naja, als je met alles hoger dan een 6 je examens in gaat, mag je toch wel verwachten dat je het gaat halen?
^my story |
Ja, havo. Ik doe dit jaar maar 4 vakken eindexamen en ik heb me zo goed voorbereid dat het echt knap is als ik niet slaag. Ik doe trouwens havo. :)
|
Ja, havo.
|
Zeker ben gewoon 99,99% zeker van dat ik me examen haal. :cool: VMBO (mavo)
|
Er moet veel gebeuren voordat ik niet slaag, dus ik heb ja gestemd. :)
|
Ja, vwo. Moet in ieder geval te doen zijn..
|
Citaat:
|
ik hoop het, word nog wel ff flink knokken (havo)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |